Skip to main content

De factuur is hoger uitgevallen, indexering niet gemeld. Verschil van relatief weinig, echter tikt het wel aan als ik komende jaren bij KPN blijf.

Hallo @Basvbenthem, welkom bij ons op het forum. Je vraag is me nog niet helemaal duidelijk, kan je er meer over vertellen? Ik begrijp dat je factuur hoger is, maar wat voor factuur hebben we het over? Is dat een mobiele factuur of een factuur voor een Thuis abonnement? En hoeveel hoger is het precies?
We denken graag met je mee als we er meer over weten :slight_smile:


Beste Jasper, 

Maarliefst 0,81,- voor internet aan huis. 
Bij dit abonnement zit geen televisie of huistelefoon.

Kun jij hiermee verder uit te voeten?

Ik hoor graag van je.


Dat zou toch pas per 1 juli in gaan? Heeft u daar nu al een factuur over ontvangen?


Goedemiddag Nick,

Ik heb de factuur per mail ontvangen d.d. 11-5-2021.
In plaats van de gebruikelijke 25,- (50,- met 50% korting de eerste 6 maanden) is deze 25,81,- 
Het geld is nog niet afgeschreven.

Het is ook meer een principekwestie. :laughing:
Ik hoor graag van je


Goedemiddag Nick,

Ik heb de factuur per mail ontvangen d.d. 11-5-2021.
In plaats van de gebruikelijke 25,- (50,- met 50% korting de eerste 6 maanden) is deze 25,81,- 
Het geld is nog niet afgeschreven.

Het is ook meer een principekwestie. :laughing:
Ik hoor graag van je

Er staat op het 2de blad van de factuur ook een periode aangegeven. Hoe is die periode op uw factuur?

 


Periode 10 mei tot 09 juni


@Basvbenthem ik kan het niet meteen verklaren! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan duik ik in de systemen 🙂.


@Basvbenthem ik kan het niet meteen verklaren! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan duik ik in de systemen 🙂.

Check :thumbsup_tone2:


Ha Bas! Dank! Ik zie het ‘probleem’: deze factuurperiode loopt tot 9 juni, maar de ‘eerste 6 maanden korting’ liep tot 8 juni 🙂. Vandaar die 81 cent!


Ha Bas! Dank! Ik zie het ‘probleem’: deze factuurperiode loopt tot 9 juni, maar de ‘eerste 6 maanden korting’ liep tot 8 juni 🙂. Vandaar die 81 cent!

Kijk aan! Dan wil ik deze met alle liefde betalen, hartelijk dank voor de Service :joy: