Skip to main content

Beste medewerker, ik wil mijn factuur van jan 2020 (internet/vaste telefoon) maar vind die niet terug in het facturen overzicht? Hoe kom ik hieraan? grt. Imacb

Goedenavond @Imacb! Bedankt voor je bericht!

Als je de gewenste factuur niet terug kunt vinden in MijnKPN, dan kun je een kopie via onze klantenservice opvragen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 5 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 20 uur. Zaterdag tussen 08 en 17 uur. Zon- en feestdagen gesloten.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Beste Shyrin, ik heb mijn profiel aangevuld. grt


Super, dank je wel! Ik heb de gewenste kopie factuur gemaild: heb je deze  ontvangen?


Beste Shyrin, ja! Ontvangen, ontzettend bedankt. Dit ging heel vlot 🙂 Ik heb nog een vraag maar dan over emails die bij mij standaard in de spam aankomen terwijl ze van legitieme partijen komen (zoals mijn boekhouder) Weet jij hoe ik dat kan oplossen? Dat kpnmail bepaalde adressen niet weigert/in de spam zet?


Snel, hè? :wink:

Hmm, dat is wel vervelend want dan moet je de spambox goed bijhouden… Je kunt de betreffende e-mails steeds verplaatsen naar de inbox. Blijft het aanhouden, dan wil ik je vragen om één van de mails als bijlage door te sturen naar ons Abuse team. Zij kunnen kijken waarom de mail als spam gezien wordt en als dat onterecht is, kunnen zij regelen dat de betreffende mail/ afzender niet meer als spam gemarkeerd wordt. Je kunt dit team bereiken via het e-mailadres abuse@kpn.com Ik ga er vanuit dat je via hen verder komt! 
Â