Skip to main content

 

Goedemorgen,

 

Ik had tot voor kort Telfort en betaalde 46,13 per maand voor een analoge aansluiting. KPN had een aanbieding en daar ben ik voor gegaan. KPN glasvezel voor 35 euro p/m voor 6 maanden.

Nu heeft de KPN mijn abonnement overgezet naar KPN hussle maar moet gewoon 46,13 betalen terwijl KPN gewoon 46,13 faktureert voor het nieuwe contract.

 

Jullie website staat vol met links en FAQ’s over hoe je kunt betalen maar nergens vind ik een manier om mijn faktuur te betwisten. Alsof KPN nooit fouten maakt.

Ik heb mijn internet nodig en wil eerst helderheid over hoe KPN aan mijn betalingsachterstand komt.

Mocht ik ninnen 3 dagen toch nog afgesloten worden, dan beroep ik mij op mijn recht van14 dagen bedenktijd maar hoop dat KPN het niet zover zal laten komen.

 

Ik zou graag teruggebeld willen worden want een “no reply” email/sms waarin KPN mij beticht van wanbetaling en mijn aansluiting te blokkeren bewijst maar eens weer eens van misbruik van machtspositie.

 

Ik hoop op een wederzijdse oplossing en mocht blijken dat ik toch fout zit? Dan zal ik direct overgaan tot betaling.

 

James Elstak

Hallo @James Elstak, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je het pakket hebt gewijzigd maar het oude bedrag nog ziet staan op de factuur. Wanneer heb je het pakket precies gewijzigd en van wanneer was de factuur? De abonnementskosten worden altijd vooruit berekend, als de wijziging was gedaan nadat de factuur was aangemaakt kan het zijn dat het elkaar net gemist heeft. Zou je dat kunnen toelichten, en daarnaast je forumprofiel volledig invullen? Dan kan ik ook een blik werpen op je factuur. Het is ook mogelijk om met de telefonische collega's te bellen via 0800-0402, dat is de snelste weg om mee te laten kijken.