Skip to main content

Heb vanaf 14-1 een nieuw contract. dit is niet verwerkt in de factuur van jan en feb. Wat moet ik doen? Kan ik ergens bellen?

Hoi @cornelus079. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het nog niet verwerkt is op jouw factuur. Ik zal het voor je uitzoeken. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Als je telefonisch contact wilt hierover, dan kan je gratis bellen met onze klantenservice (0800 0402)


Hallo Vikash,

Sorry het heeft even geduurd maar ik heb mijn profiel aangepast.

 


@cornelus079 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Zou je willen aangeven wat je precies hebt aangepast aan jouw Internet en TV abonnement?


Hallo Vikash,

Ik heb aan mijn TV en internet abonnement niks aangepast.

Ik heb wel vanaf 14-1 een nieuw mobiel contract.

 

Met vriendelijke groeten,

 

gerard


Ik begrijp niet zo goed wat jouw vraag precies is? Zou je je vraag verder willen toelichten? Je ontvangt elke maand een aparte factuur (e-mail) voor jouw nieuwe mobiel abonnement. 


Begin januari heb ik via Belsimpel een nieuw mobiel (GSM) contract afgesloten dat op de vervaldatum van mijn oude contract op 14-1-2021 is ingegaan.

In de factuur van februari is dat nog niet verwerkt.

Dat vind ik vreemd alles gaat automatisch en digitaal en dit is niet verwerkt.

Wat is hier aan de hand?


Je kan een mobiel contract 120 dagen voor de einddatum van het contract al verlengen. Ik zie dat jouw huidige contract eindigt op 13-05-2021. Dat betekend dat het nieuwe abonnement dan pas ingaat en dat je het ook dan pas terug ziet op de maandelijkse factuur. Dit gaat verder automatisch. 


Bedankt voor de info en het uitzoeken. Wel vreemd dat ik dan een uitnodiging heb gekregen om mijn contract aan te passen omdat mijn abonnement 14-1 verliep.

Â