Skip to main content

Onlangs hebben wij 2 gratis WiFi versterkers ontvangen 

Echter worden deze nu wel in rekening gebracht en verwachten jullie dat wij 200 euro binnen 3 dagen aan jullie over maken,na telefonisch contact te hebben gehad word er ons verteld dat wij deze factuur moeten betalen en dat deze zal worden verrekend wij gaan hier niet mee akkoord. Het niet juridisch gezien niet onze fout dus hoeven wij deze ook niet op te lossen wij zijn bereid onze maand premie te betalen maar niet de WiFi versterkers aangezien wij die gratis zouden ontvangen. 

 

Mvg familie kiel 

Welkom op ons forum, @bhjager! Als ik jouw bericht zo lees, heb je van ons de SuperWifi gekregen. Deze wifi versterkers worden doorgaans niet gratis aangeboden. We hebben wel de mogelijkheid om gratis wifi versterkers te versturen via de Wifi Manager, maar dat zijn de bekabelde Experia Wifi. Wil je liever een draadloze oplossing, dan kan je er voor kiezen om de SuperWifi aanschaffen. Deze kosten dan € 149,00. In sommige situaties kan de monteur er voor kiezen om geen kosten voor het plaatsen van de SuperWifi in rekening te brengen. Maar dan zou dit direct op de monteursbon moeten staan. In andere gevallen zijn de SuperWifi punten niet gratis. Ik ben dan ook erg benieuwd via welke weg jou deze gratis aangeboden zijn. Kan je dat toelichten?

Ik kan al wel vast iets zeggen over het betalen van de factuur. Ik wil je adviseren om dit wel te doen. Ik snap dat het niet logisch voelt, maar wij kunnen facturen niet corrigeren. Je kunt binnen zes weken na het uitkomen van de factuur bezwaar maken. Wanneer het bezwaar gehonoreerd wordt, dan zullen wij een factuur ‘corrigeren’ middels een vergoeding op de volgende factuur. Wij hebben niet de mogelijkheid om een reeds uitgekomen factuur te corrigeren. We moeten je daarom vragen om de factuur, al dan niet foutief, te voldoen. We kunnen daarna altijd kijken naar de factuur.