Skip to main content

Hoi, ik kom graag met iemand van de kpn in contact want mijn factuur klopt niet. Deze valt veel hoger uit en er word geen uitleg gegeven waarom dit zo is. Hoe kom ik in contact met de klantenservice? 

Dag @AnnekeNeef , welkom op het forum.

 

Je kunt (gratis) 0800 - 0402 bellen. Als er in het gesproken menu niets voor jouw bij is zeg dan: "ik wil een medewerker spreken”.


Welkom op het forum @AnnekeNeef . Is het inmiddels gelukt om contact met ons op te nemen met het telefoonnummer dat @Henk2304 hierboven heeft vermeld? 


Welkom op het forum @AnnekeNeef . Is het inmiddels gelukt om contact met ons op te nemen met het telefoonnummer dat @Henk2304 hierboven heeft vermeld? 


Hoi, het is me inderdaad gelukt om contact op te nemen. Blijkbaar is er van de maand november al bij de factuur van oktober bij op geteld. Waarom dit zo is snap ik niet zo goed maar verklaard wel waarom de factuur hoger uit viel.


Ik zou graag in contact willen komen met KPN maar krijg niemand te pakken. Ik ben al 2 dagen aan het bellen met het 1200 nummer. Ik wil nu wel  heel graag dat die factuur gecorrigeerd word.


Hallo @Marloes04 , probeer 0800 0402 eens, werkt altijd.