Skip to main content

Hallo Kpn. Heb net contact gehad met de klantenservice. Het bedrag wat ik heb afgesproken,klopt niet,met de factuur. Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij kpn ,tot nu toe tot alle tevredenheid. Ik heb de alles in 1 veranderd in Kpn compleet,omdat we een mobiele telefoon aan ons abonnement willen toevoegen. Ik betaalde de laatste tijd rond de 81 euro per maand,met alle kortingen zou ik 6 euro per maand meer gaan betalen voor Kpn compleet,was een prima aanbieding. Tot mijn verbazing zie ik op mijn afschrift , 2 facturen van Kpn , 1 keer Kpn .com/thuisfactuur een bedrag van 74,21 euro en 1 keer Kpn.com/mobielefactuur een bedrag van 25,50 euro. Totaal bedrag van 99,71 euro. Ligt het nou aan mij ,of heb ik de medewerker verkeerd begrepen, maar hier begrijp ik niks van??????

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @berry2000, welkom hier. 

Je geeft aan dat de kosten niet kloppen. Zonder verdere informatie kan ik daar weinig over zeggen, dan moet ik echt even meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer(s) waar het om gaat. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik ga er van uit dat alles duidelijk is. Zo niet, dan hoor ik nog graag van je.