Skip to main content

hoi 

ik heb een vernieuwede aanbieding van KPN geaccepteerd maar krijg alsnog het oude bedrag gefactureerd= vreemd

Het ligt er een beetje aan wanneer je dat aanbod hebt geaccepteerd.  De fakturen worden altijd begin van de maand gedraaid en dat is niet te stoppen. Stel jij hebt de deal gemaakt op de 6de van de maand en de fakturen worden de 5de gedraaid dan is het dus logisch dat het er nu niet op staat.


Hi @kokkienokkie, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Joep1965 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Het is inderdaad afhankelijk van wanneer het aanbod is geaccepteerd en wanneer de facturen uitkomen. Het kan soms voorkomen dat dit elkaar kruist. Als dit het geval is, dan wordt dit op de volgende factuur verrekend. Als je wilt kan ik dit voor je controleren. Zou je in dat geval jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als dat is gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer