Skip to main content

Bij het online wijzigen van het abonnement van Telfort naar KPN wordt mij een aanbod gedaan van €57,49 incl een korting voor internet, bellen en tv.

In de bevestiging van de wijziging wordt een factuur overzicht gezonden met een bedrag van €61,49 per maand.

Kunt u dit uitleggen en anders mijn factuurbedrag aanpassen?

Mvrgr Maarten

Hoi @Maarten197162, ik heb meteen even meegekeken in je dossier. Het verschil zit hem in de €5,- Hussel entertainment korting. Op de bevestiging wordt deze korting niet meegenomen in de berekening maar wel genoemd:

 

Entertainmentvoordeel

Hebt u KPN Mobiel? Dan krijgt u misschien ook Hussel Entertainmentvoordeel. Als dit zo is, dan ontvangt u hierover

een apart bericht. De KPN Hussel Voorwaarden vindt u op kpn.com/husselvoorwaarden

 

Op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm kun je je aanmelden voor deze korting als straks al je abonnementen actief zijn.


@Thomas , het verschil is volgens mij de €4 combinatiekorting die wel online wordt gegeven maar niet in de bevestiging!

De husselkorting volgt dan nog.

Graag een nieuwe bevestiging  met de combinatie korting erop vermeld.

Mvrgr Maarten 


Ik kan nergens iets vinden over een extra combikorting en naar mijn weten bieden we die ook niet aan bij thuis abonnementen.
Heb je misschien een screenshot of foto van dit aanbod?


Zie de bijlage. Rechts in het oranje de combinatie  korting van €4 bij wijzigen naar Hasselt internet. 

 


hussel internet


Bedankt voor je screenshot @Maarten197162, deze korting hoort daar niet te staan! 
Ik heb dit even bij mijn collega's neergelegd achter de schermen. Zodra ik reactie van ze heb zal ik hierop terugkomen!


Is er inmiddels een update Thomas@kpn?

 


Is er inmiddels een update Thomas@kpn?

 

Thomas heeft nu vakantie, vandaar dat ik reageer. Ik ga dit voor je checken. Excuses, kom er z.s.m. op terug.


Hoi @Maarten197162, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's dat ze het gaan herstellen want deze korting hoorde daar niet te staan. Er word nog gekeken hoe we dit in jouw situatie gaan oplossen. Daarover nemen mijn collega's nog contact met jou op.


Wanneer mag ik een reactie van de collega's verwachten over een oplossing?

Mvrgr 


Ik ben er nog even achteraan gegaan @Maarten197162, ik kan de gemiste korting voor een jaar aanbieden.
Dat is 12x4 dus €48. Dit wordt dan op je eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Kan je je daarin vinden?


Akkoord Thomas@kpn  dank voor je hulp