Skip to main content

Dag, vandaag zag ik dat ik gister (voor 1 tm 31 maart) een factuur heb gekregen voor mijn internet/tv abonnement die ik had bij KPN. Sinds 23 februari zit in bij T-mobile. Ik heb ook al mijn modum etc teruggestuurd. Ik hoor dus duidelijk geen factuur meer te krijgen voor 1 tm 31 maart! Hoe krijg ik mijn geld terug?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @malova! Bedankt voor jouw bericht: een vraag over een factuur die je ontvangen hebt, terwijl je al overgestapt bent naar een andere provider. 

Antwoord op jouw vraag: je ontvangt nog een eindafrekening en de teveel betaalde kosten krijg je automatisch van ons teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is!
In de bevestiging van een opzegging Internet (en TV) staat het volgende vermeld:
 

Op de dag dat het abonnement daadwerkelijk opgezegd is, volgt er nog een bevestiging met de volgende informatie:

 

 

Je ontving jouw facturen van KPN altijd rond een bepaalde datum: rond diezelfde datum ontvang jij je eindafrekening en een paar werkdagen later de teveel betaalde abonnementskosten. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag!