Skip to main content

Hallo Maja,

Hopelijk geldt dit voor mij ook.

Hi @PinksterKlaas, als jij in je profiel nog je mobiele nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN invult, ga ik het voor jou ook doorgeven :slight_smile:


Hallo Maja,

Dank voor je reactie. Mijn probleem is niet helemaal hetzelfde als dat van Marceljpd. Ik krijg wel een factuur via email maar op een oud emailadres van Hetnet, en niet op het emailadres van mijn KPNID. Het gaat om de factuur voor internet en vaste telefonie. Waarschijnlijk is het oude emailadres een vroeger primair emailadres. Ik kan dat niet zelf veranderen heb ik begrepen. Het gevolg is dat ik het oude email adres in de lucht moet houden alleen voor de factuur van KPN. Dat zou handiger moeten kunnen, vandaar mijn vraag. Ik heb dit eerder deze week ook voorgelegd je collega Jeroen, maar wij zijn niet verder gekomen.

Groet, PinksterKlaas


Ah, dan zit het inderdaad een beetje anders, ik heb je daarom een eigen topic gegeven @PinksterKlaas :slight_smile:

Zou je het mailadres waar je de facturen graag op zou willen ontvangen én de laatste 3 cijfers van je IBAN, in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en even een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het mij lukt om hem aan te passen!

 


Profiel aangepast. Ik ben benieuwd.


Hallo Maja,

Naar aanleiding van ons kontakt van gisteren heb ik vandaag 3 emails van KPN gekregen over zogenaamde wijzigingen in mijn gegevens. Ik heb mijn gegevens in de KPNID gecontroleerd en die zijn voor zover ik kan zien niet veranderd. Het kan zijn dat de wijziging waar het mij om ging voor mij niet zichtbaar is. Dus ik ga maar afwachten of er echt iets is aangepast. Ik stel voor dit topic te beeindigen. Bedankt voor je moeite.


Pardon @PinksterKlaas, ik heb wel een bericht getypt hier met uitleg dat ik het mailadres een paar keer een zetje heb gegeven, echter heb ik dat bericht blijkbaar niet daadwerkelijk geplaatst :grimacing:

Mocht het nou weer niet goed gaan, trek je dan direct weer aan de bel hier? Dan kan ik jouw situatie nog doorzetten naar een achterliggende afdeling!