Skip to main content

Mijn vraag . Verstuurt Kpn nota` s met haar logo  in zwart-wit  ? En zo ja komt er een gratis  monteur langs ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Heeft u om een monteur gevraagd? Ik krijg mijn factuur altijd per mail. Wat staat er op de factuur? Herkent u de gegevens die zij daar benoemen?


Onze   VVE  heeft  om een  monteur gevraagd . Ik niet  . Ik  ben dus ook niet de opdrachtgever . Waarom krijg ik dan een factuur met zwart-wit logo ?


Kopietje misschien?


Mijn vraag . Verstuurt Kpn nota` s met haar logo  in zwart-wit  ? En zo ja komt er een gratis  monteur langs ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @pukmans987 Wacht anders een antwoord van een KPN moderator hier af, die kan precies voor je nakijken hoe of wat. Het is wel druk op het forum, kan een aantal dagen duren.

Vul hiervoor ook alvast je forumprofiel voor de KPN moderators in. Dit is alleen voor jou en KPN zichtbaar.


Nee hoor   . Het bedrag is 0,00 ?? Sinds   wanneer verleent KPN gratis diensten ????

 


Nou ja . De vve stuurt een monteur  van KPN i.v.m een niet  werkende noodtelefoon in de  lift  . De beste man vervangt de ISRA aansluiting en meet het systeem door .  Probleem zit in de bekabeling van de lift volgens hem  .Ergo , probleem niet opgelost . Amper nadat de beste man is vertrokken ontvang ik ( eigenaar van een appartement ) de factuur met  zwart-wit logo groot 0,00 euro ????


Dat is geen factuur maar de monteursbon, die gaat per mail en word verstuurd naar het opgegeven mail adres, in dit geval dus die van jou.

0.00 is prima toch, degene die de bekabeling in de lift zelf moet gaan maken zal wel een duurdere factuur sturen.