Skip to main content

Hej hallo :)

ik mis een factuur in MijnKPN. Het gaat om de factuur van april 2020. In de app MijnKPN staat ie ook niet. Hoe kom ik alsnog aan deze factuur?

mvg,

Petra

Ik heb dezelfde vraag: hoe kom ik alsnog aan de factuur van januari 2020.

G.


Die kan voor u opgezocht worden, snelst is via klantenservice 0800 0402, via forum is mogelijk maar kan iets langer duren. Ik zou (om het iets te versneller) uw profiel volledig invullen (is alleen zichtbaar voor u en de medewerkers) zodat zij gelijk aan de slag kunnen.


Hoi @vep12 en @geknipseld, 

 

hebben jullie met behulp van het antwoord van @Maurice85 al kunnen regelen dat de ontbrekende facturen toegestuurd worden? Ik hoop van wel :)

 

Laat het even weten als ik nog iets kan doen.


Hai @Loes_ 

ik heb inmiddels gebeld met de klantenservice en heb begrepen dat de factuur op 1 of andere manier niet te vinden is. Niet helemaal handig voor mijn bedrijfsadministratie, dus als jij nog een andere oplossingsrichting ziet, hoor ik die natuurlijk graag! :)

groetjes & fijne dag!

 


Hallo @vep12 , zeker bij zakelijk gebruik is het natuurlijk het handigst aangekondigde facturen meteen te downloaden en uit te printen. Je moet niet niet afhankelijk willen zijn van in ‘the cloud’ opgeslagen administratie.

 


Hai @JanD 

dank voor het meedenken en je advies. In dit geval heb ik er helaas vrij weinig aan.
Er mist er blijkbaar gewoon een factuur in het systeem van KPN . En dat kan het resultaat van een menselijke of systeemfout zijn geweest. Meer niet.

Dat heeft volgens mij niks met mijn keuzegedrag qua bedrijfsadministratie te maken en het al dan niet vertrouwen op een ‘cloud’. 

 


Hallo @vep12 , met alle respect, als je toentertijd de betreffende factuur meteen gedownload en opgeslagen had, had je nu het probleem niet gehad.


@vep12 ik kan even een poging doen. Gaat het om een factuur van mobiel of thuisdiensten? Als je je profiel aan wil vullen met gegevens, dan kan ik voor je aan de slag. Geef je een seintje als dat gebeurd is? 


Hai @Loes_ !

het gaat on een thuisdienstenfactuur. Is mijn profiel nu voldoende ingevuld, zodat jij even kan kijken?

 

 


Hoi @vep12, 

 

duurde eventjes maar ik heb de vraag voor je uit staan. Zodra ik meer weet laat het ik weten :)


Hoi @vep12, 

 

ik heb een aantal collega's inmiddels gesproken en helaas kunnen we ontbrekende factuur niet meer achterhalen. Excuses voor het ongemak! 


@Loes_  iig bedankt voor het uitzoekwerk en de terugkoppeling!