Skip to main content

 Beste forum, ik ben sinds 21-8-2020 overgestapt van alles in 1 naar Hussel 200. Nadat ik merkte dat ik niet de snelheid haal waar ik voor betaal, ben ik vanaf 24-08-2020 terug gegaan naar Hussel 100. Na telefonisch overleg met KPN zou ik doordat ik voorheen met alles in 1 maar 64 euro betaalde en nu niet meer terug kan. Korting krijgen voor enkele maanden. Nu krijg ik een factuur van € 70,29 ipv 40 euro, op de factuur staat gewoon abbo van 3 sept t/'m 3 oktober Hussel 200 en geen voordelen en vaste telefoon die ik niet meer heb verschil 30 euro. 

Hoe kan dit, bovenstaand zou mijn factuur moeten zijn. 

Hoi, Daniel.

Dit kan alleen via een KPN forum moderator behandeld. Deze heeft wel je gegevens nodig. Wel praktisch als je die vast in je forumprofiel plaatst. Daarmee geeft je toestemming :wink:  en kunnen ze je snel vinden in de admin. Dan kunnen ze sneller aan de slag als ze hier komen! De wachtrij voor hen is wel enkele dagen.


Dank je wel, kan het niet echt vinden maar heb het nu bij klantenservice forum gedaan


Euh, wat kan je niet vinden? Het forumprofiel? Het 't nota bene gelinkt.

klantenservice forum?????

Ik zie je diensten en modemtype in je profiel, dus neem aan dat het gelukt is.


Dank voor je gegevens, Daniel. Ik heb er naar gekeken, en ik mis inderdaad een verrekening. De factuur doet wel netjes de overgang van je oude Internet & TV naar de Hussel 200, maar lijkt de wijziging naar Hussel 100 niet goed te hebben verwerkt. Ondanks dat ik hier op het moment wel netjes de Hussel 100 actief zie staan. En normaliter hoort een wijzigingen die op de 24e is ingegaan zeker op de factuur te staan die anderhalve week later wordt gemaakt. Dit wijst er dan ook op dat de laatste wijziging in het financiële systeem is blijven hangen. Ik heb hiervoor dan ook onze back office aangestuurd. Zij gaan zorgen dat de wijziging ook in het financiële systeem goed verwerkt wordt. Vervolgens corrigeren zij de kosten vanaf de 24e.


Dank je voor de de snelle reactie