Skip to main content

Goede middag,

iIk heb per 7 september mijn contract bij KPN opgezegd.

Toch kreeg ik een factuur van Euro 7,12 voor abonnementskosten.

Ik verwacht dat deze factuur teruggeboekt  wordt.

Voor allen een abonnement hoef ik niet bij KPN te zitten.

 

met vriendelijke groet,

  1. Eibes

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Na beëindiging volgt nog een slotfactuur waar bijv. de laatste nog te verrekenen telefoniekosten staan vermeld.  Of… bijv. als de opzegdatum niet gelijk loopt met de eerdere maandelijkse afschrijf perioden.
(Met een maand opzegtermijn is de daadwerkelijke beëindiging een maand na de opzegging).

Gezien het wat vreemd lage bedrag, vermoed ik dat dit het eindbedrag is van de verrekeningen die daarmee verband houden. Bekijk de omschrijvingen van de factuur, dan weet je waar het voor staat.


Hi @purmer654, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Babylonia al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Op de factuur die je hebt ontvangen kun je inderdaad vanaf de 2e pagina zien hoe deze is opgebouwd en waar je voor hebt betaald. Mocht het naar aanleiding van de factuur nog niet duidelijk zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer