Skip to main content

Ik ben al de hele dag bezig om een manier te vinden om schriftelijk het probleem waar ik mee opgezadeld ben te addresseren en kom nergens verder.

De uitkomst van het telefonisch contact is onvoldoende en ik ben niet tevreden met de uitkomst. Ik wil mijn probleem, wat mogelijk een klacht kan worden bij KPN schriftelijk indienen. 

Ik heb een onjuiste factuur ontvangen met ene torenhoog bedrag!

Waar kan ik dit doen, de app laat hier niks zien!

Ik wil een link naar een webformulier waar ik terecht kan of een rechtsreekse mailadres. Graag spoedig antwoord.

 

Bvd.

Ik denk dat je hier goed zit. Een moderator zal je te hulp schieten. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is momenteel een een dag of twee. 


Ik laat hier publiekelijk liever geen persoonsgegevens achter, waar kan ik de informatie kwijt met bevestigingvan ontvangst of dat ik de follow up kan volgen?

 

Dank voor je hulp alvast!


In je profiel zijn velden waar prive achter staat. Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Hier is alles zwart op wit.  De medewerkers hier zijn echt goed. 


Top, gevonden!

Ik heb ze inmiddels bericht, hopelijk wordt het probleem nu wel opgelost.

Fijne avond!

Gr.


Ze reageren hier in je topic.  Geef ze even de tijd zodat ze alles voor je uit kunnen zoeken. Fijne nacht!


Yes, dank! Ik wacht het even af.


Ik heb tot op heden niks van het webcare team vernomen, ook niet dat mn bericht is ontvangen ennze ermee aan de slag gaan. Dat er niet meteen een oplossing is kan, maar verwacht op zn minst een berichtje van ontvangst.

Ondertussen is er nog steeds een probleem en 0.0 reactie van KPN, wie gaat dit nu wel oppakken?


Reactie van moderator kan 24/48 duren dan wel korter dan wel langer afhankelijk van de drukte op t forum

 Ze reageren vanzelf en pakken op wat kan en vragen naar meer info waar nodig.

 

 


In de loop van de dag/avond zijn de 48 uur verstreken en op zn minst een reply met ontvangst van bevestiging zou een veel beter begin zijn.

Drukte is geen excuus, we hebben het allemaal druk.


@Gebruiker020 Zo werkt het forum niet en zoals ik aangaf bij drukte duurt het langer.

En als ze reageren dan reageren ze gelijk inhoudelijk wanneer mogelijk en niet alleen met we komen eraan.

forum is voor en door klanten en enkel de vragen die zei niet kunnen oplossen pakken de moderators op

Maar ook onder hun vakantie gangers en minder mensen actief


Als je een moderator een prive bericht hebt gestuurd gebeurd er niks mee, ze reageren alleen op een PM als ze er om vragen, je moet je profiel invullen enwachten tot er hier een moderator reageerd.

En het is gemiddelt 24/48 uur naar gelang de drukte en beschikbare moderators, geduld nog even.


Die zouden ze dan ook moeten automatiseren, zodat als je het webcare team een berichtje stuurt ook een melding krijgt. Net zo veel aandacht hieraan besteden als met het verkoop van producten en diensten, ongeacht complexiteit of omvang van de vraag/klacht op het forum of via prive berichy.

Een spoedige reactie wordt altijd op prijs gesteld, ikwacht het vandaag nog even af.


Als je een moderator een prive bericht hebt gestuurd gebeurd er niks mee, ze reageren alleen op een PM als ze er om vragen, je moet je profiel invullen enwachten tot er hier een moderator reageerd.

En het is gemiddelt 24/48 uur naar gelang de drukte en beschikbare moderators, geduld nog even.

Ik heb een prive bericht gestuurd door te klikken op "webcareteam" en 'hoop' maar dat iemand  het leest of ontvangen heeft. 


Als je een moderator een prive bericht hebt gestuurd gebeurd er niks mee, ze reageren alleen op een PM als ze er om vragen, je moet je profiel invullen enwachten tot er hier een moderator reageerd.

En het is gemiddelt 24/48 uur naar gelang de drukte en beschikbare moderators, geduld nog even.

Ik heb een prive bericht gestuurd door te klikken op "webcareteam" en 'hoop' maar dat iemand  het leest of ontvangen heeft. 

Men doet daar dus niks mee enkel als het op hun verzoek was

Dit omdat men anders niet meer aan het forum toekomt


Zoals al gezegd, moderators lezen mee, en kijken in hun tijdlijn en beginnen met de oudste berichten en werken naar boven.

Het webcare team kun je niet zonder hun toestemming een bericht sturen, het gaat hierbij het doel geheel voorbij als iedereen dat doet, komen ze niet aan hun normale werk toe op het forum en zijn zenalleen met de PB bezig, die ongevraagde berichten worden meestal zonder te lezen verwijderd.

Het is hier op je beurt wachten, wil je sneller contact is bellen of chatten de enige oplossing, of je vult op de site een klachten formulier in, daar word doorgaans binnen 10 werkdagen op gereageerd.


Dus even afwachten, telefonisch contact heeft nergens toe geleid en klachtenformulier duurt te lang. Chat werkte tot 3x toe niet, dit kost me al te veel tijd. Ik wacht vandaag nog even af en blijf toch nog even positief dat ook mijn bericht als betalende klant de tijd gaat krijgen.


Hallo @Gebruiker020, welkom op het KPN forum. Het spijt me om te lezen dat je een klacht over jouw factuur hebt. Ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Je geeft aan een bericht naar het webcareteam te hebben gestuurd. Weet je zo waar je dit bericht naar toe hebt gestuurd? Je kunt jouw klacht het beste hier schrijven. Mocht je dat liever niet willen, dan mag je mij een privébericht sturen met jouw klacht. Zou je dan ook gelijk je forumprofiel willen invullen met gegevens van jouw abonnement(en)? Jouw mobiele nummer kan je eventueel invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt?


Hallo Denise,

Wat fijn om je reactie te lezen! Ik heb mijn profiel ingevuld en je ondertussen een prive bericht gestuurd.

Gr. 


@Gebruiker020 als bij Denise er @Denise_ van maakt krijgt ze een seintje dat je hebt gereageerd.

Je bent nu in goede handen in ieder geval.😉


Weer wat geleerd, dank!


Hallo Denise,

Wat fijn om je reactie te lezen! Ik heb mijn profiel ingevuld en je ondertussen een prive bericht gestuurd.

Gr. 

@Denise_ 


We hebben elkaar via privébericht gesproken en de klacht is naar tevredenheid afgehandeld. :blush:


Zeker weten, de nieuwe factuur met de juiste bedragen komt snel!

Ik ben heel blij met de afhandeling! Bedankt @Denise_ 

 

Gr. Saida


Factuur is binnen en nu wel conform alle eerder gemaakte afspraken in 2020. Dank @Denise_ 

Blij!


Kijk, dat is goed om te lezen! Graag gedaan, @Gebruiker020:blush: