Skip to main content

 Hallo, ik heb al eerder een topic hierover geopend en zou contact willen opnemen met een KPN medewerker.

Ik ben een voormalig telfort klant, mijn internet abonnement is overgezet naar KPN sinds een maand geleden. Ik probeer de factuur van de maand april te downloaden, maar die ontbreekt voor mij en het oude telfort factuuroverzicht kan ik niet meer bereiken.

 

 

Vul je postcode , huisnummer , klant nummer en de laatste 3 cijfers van je rekening nummer in op het prive gedeelte van je forum profiel dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Bedankt voor het invullen van de gegevens @Renhui. Wanneer ik kijk in mijn systeem, dan zie ik hetzelfde als jij. De factuur van april mist. Wanneer ik kijk in het systeem van Telfort, dan zie ik de factuur daar wel staan. Blijkbaar is deze niet goed overgenomen. 

Heb je de factuur nodig? Anders kan ik hem wel eventjes los naar je mailen. Vul in dat geval je forumprofiel nog even aan met het mailadres en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant.  


@Niek_ Naar aanleiding van mijn vorige topic heeft een collega mij het correcte factuur gemaild gisteren. Nog bedankt, deze topic kan gesloten worden. 


Helemaal goed! Dan laat ik deze voor wat het is :) 


Reageer