Skip to main content

Ik kan nergens in de KPN app noch op mijn kpn waar ik het factuur email adres kan wijzigen. Kijk ik misschien er volledig naast?

Hoi @JasperdB. Welkom op het KPN Forum! Als je inlogt met jouw KPN ID in Mijn KPN, en vervolgens naar je profiel gaat, kan je kiezen voor ‘E-mailadres wijzigen’. Daar kan je het ingestelde e-mailadres zien en aanpassen. Laat je weten of je het hebt gevonden en of het is gelukt?


Hallo @Vikash , als ik dat ook probeer, dan krijg ik een scherm ‘gegevens wijzigen’ en moet ik mijn gebruikersnaam wijzigen in een nieuw e-mailadres, klopt dat?

Wordt het dan tevens het adres voor facturen, nieuwsbrieven van KPN e.d.?

Ben benieuwd naar je antwoord, want ook ik zoek als ex-TFT’er ook zo’n oplossing.

 

 


Hi Vikash.

 

Het email adres van m'n kpn account klopt, echter is het emailadres voor de facturen een ander dan het email adres wat ik kan wijzigen via de methodiek die je aanrijkt.

 


Hi Vikash.

 

Het email adres van m'n kpn account klopt, echter is het emailadres voor de facturen een ander dan het email adres wat ik kan wijzigen via de methodiek die je aanrijkt.

 

CC: @Vikash 


Hallo @Vikash , wanneer kunnen we weer een reactie van je verwachten binnen dit topic?

Nieuwere topics hebben al wèl een reactie van je gekregen.

 


@JasperdB en @JanD. Ik heb eerder in het topic een verkeerd antwoord gegeven, mijn excuses hiervoor. Onze klantenservice kan na een verificatie dit e-mailadres aanpassen. Het kan niet aangepast worden in MijnKPN. Je kan dus hiervoor het beste bellen naar het nummer 0800 0402 of een LiveChat starten.Â