Beantwoord
Factuur per e-mail gestopt
KPN stopt zonder dat dit aan mij word gevraagd met het sturen van de factuur via de mail.
Ze sturen wel een mail met de tekst "In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN Mobiel." via de Klantenservice word je niet geholpen en je kunt NERGENS iets vinden per wanneer of waarom dit eenzijdig is aangepast.
Wel gewoon de factuur per mail blijven ontvangen, wie kan mij helpen ?
Ze sturen wel een mail met de tekst "In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN Mobiel." via de Klantenservice word je niet geholpen en je kunt NERGENS iets vinden per wanneer of waarom dit eenzijdig is aangepast.
Wel gewoon de factuur per mail blijven ontvangen, wie kan mij helpen ?
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @Sies W , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Zoals jij het omschrijft, ben jij een van de klanten waarbij een pilot wordt uitgevoerd. We zijn bezig om te kijken welke acties de klant (jij in dit geval) gedaan worden om tot de factuur te komen in MijnKPN. De pilot heeft geen einddatum, het is dus ook nog niet bekend of dit zo blijft of niet. Uiteraard nemen we de feedback en reacties van klanten mee hierin, kan ik bij jouw gegevens noteren dat je het liever per e-mail krijgt? Zoals gezegd kan ik niet beloven dat het weer teruggezet wordt, maar je mening wordt uiteraard meegenomen in de pilot. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? :)
Daarnaast kan ik de facturen die je nu mist in je administratie natuurlijk (maandelijks) nasturen of kan je ze downloaden in de MijnKPN omgeving.
Bekijk origineelZoals jij het omschrijft, ben jij een van de klanten waarbij een pilot wordt uitgevoerd. We zijn bezig om te kijken welke acties de klant (jij in dit geval) gedaan worden om tot de factuur te komen in MijnKPN. De pilot heeft geen einddatum, het is dus ook nog niet bekend of dit zo blijft of niet. Uiteraard nemen we de feedback en reacties van klanten mee hierin, kan ik bij jouw gegevens noteren dat je het liever per e-mail krijgt? Zoals gezegd kan ik niet beloven dat het weer teruggezet wordt, maar je mening wordt uiteraard meegenomen in de pilot. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? :)
Daarnaast kan ik de facturen die je nu mist in je administratie natuurlijk (maandelijks) nasturen of kan je ze downloaden in de MijnKPN omgeving.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.