Skip to main content

Wat een stel oplichters zijn het toch bij kpn  ik heb mijn abonnement  veranderd en wat denk je nu betaal ik nog meer dan eerst word je getild of niet  die dame die ik gebeld had zij je betaald 57,00 euro en niet meer nu schrijven de oplichters 78,50af  nee je wordt niet getild


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @bogus211 , je duurdere abo ligt waarschijnlijk aan de veranderingen die je in je abo hebt aangebracht, waardoor je abo duurder is geworden.

Het kan ook zijn dat je je abo tussen 2 factuurperiodes hebt aangepast en dat je nog een correctie van de afgelopen periode bij de nieuwe maand moet betalen.

Maar dat weet je alleen als je de facturen even naast elkaar legt en de verschillen zoekt.

Mocht je denken dat het dan nog niet klopt dan kun je hier weer op gepaste toon reageren.

 

 


iets zegt mij dat je geen inzicht heb op je facturen. 

het is niet heel moeilijk een kpn id te maken en je facturen in te zien. 

zo kan je namelijk zien waar je extra voor betaalt. maakt kpn geen oplichters. jij moet ervoor zorgen dat je administratie op orde hebt. 


Hoi @bogus211

Ik begrijp dat de frustratie soms hoog op kan lopen, maar dit taalgebruik is alles behalve netjes te noemen en is tevens in strijd met onze huisregels. Ik heb de reacties en de off-topic antwoorden daarom verwijderd. Bedenk dat jouw mede forum leden enkel de intentie hebben om met jou mee te denken en jou zo goed mogelijk te helpen. Mocht er nog een soort gelijk incident voortreden, zijn we helaas genoodzaakt om jouw account tijdelijk te bannen. 

Ik ben blij dat jij via mijn collega's van de telefonische klantenservice opheldering hebt gekregen over jouw facturen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij meer betaald dan afgesproken. Zoals @Darkie117 al heeft aangegeven kun jij een MijnKPN maken zodat jij altijd overzicht houdt op jouw facturen.