Skip to main content

Deze factuur wordt stelselmatig van mijn oude ABN Amro bankrekening (...) afgeboekt en door mijn opdrachten weer teruggestort. Ik eis dat KPN Telfort hiermee onmiddellijk stopt. Ik heb nóóit aan Telfort en ook aan KPN machtiging afgegeven die voorziet in automatisch machtiging op deze oude bankrekening.

KPN mag gebruikmaken van de machtiging voor de mobiele telefoon. Klantnummer (….) inake telefoonnummer (...).

Overigens is door mijzelf ingestelde betaling AD € 4. Euro is reeds op 23 juni 2021 voldaan.

 

Hiermee vertrouw ik u voldoende en naar behoren geïnformeerd te hebben en wacht uw antwoord af.

Met vriendelijke groet,

Antoon Ahmed Oort,

Nederlandse ambassade te Rabat

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Oortfezma, ik begrijp dat het nummer van oud bankrekeningnummer afgeschreven wordt. Heb je dit ooit aangepast? Je kan het rekeningnummer namelijk aanpassen in Mijn KPN. Dan zal de volgende factuur van het juiste rekeningnummer afgeschreven worden. 


Beste Bart_Z nog een goedemorgen uit de Nederlandse ambassade te Rabat.

Bart KPN heeft mijn goede bankrekening voor de facturen voor mijn mobiele telefoon en ook het adres in Nederland. Mijn gegevens is dus bekend maar KPN maakt onrechtmatig misbruik van (a) een zgn automatisch incasso machtiging en (b) van een oude door ABN Amro bank beëindigde bankrekening omdat ik geen ingezetene meer ben omdat ik in het buitenland werk en verblijvende ben. Voorts als iemand sinds december 2020 onrechtmatig afgeschreven bedrag terugboekt moet bij KPN toch een kaarsje gaan branden!! Af ben ik spoorloos en het spoor bijster!! 

Nog dank voor het antwoord nog een fijne dag toegewenst en blijft weg uit Marokko want ná aanstaande eind augustus gaat het land weer lockdown en état urgence sanitaire. Er worden geen evacuaties en repatriëringen meer uitgevoerd met vriendelijke groet.


Ik heb zo aan de hand van de gegevens die ik van je heb niet genoeg verificatie om het aan te mogen passen. Snelste is om het zelf even te passen. Anders ontvang ik graag het juiste IBAN in jouw profiel, samen met het nummer, naam van de contractant en laatste vier cijfers van het foutieve IBAN. Dan hoor ik als je dat gedaan hebt, dan kan ik het aanpassen. 

Wel vast veel succes met de aankomende lockdown gewenst.