Skip to main content

Hallo heer Keramer.

ik heb van tefort naar kpn gestap en abo kost was 35 Euro tot 12 april .en heb ik een factuur van kpn ontvangen €=47.93 .wat gebuirt met jullie zeker dacht ik dat was grap van APRIL.a.u.b. corigiren mijn factuur.

factuurnummer: ***

ik heb internet en tv...geen andere producten..

met friendlijke gr.

E Ghazizadeh.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, en factuurnummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Eghazizadeh, welkom op het forum! Je kunt de factuur downloaden via je MijnKPN. Op de factuur staat aangegeven waar de kosten voor zijn. Neem dat even door. Mocht je daarna nog steeds vragen hebben, of datgene wat op de factuur vermeld staat klopt niet, geef het hier aan. Vul in dat geval ook je forumprofiel in met je verdere gegevens. Dan kunnen we dit nakijken. 


Hallo.beste mw/heer.

ik heb uw mail ontvangen.

ik heb mijn factuur gezin ( nu. *** en klant nu. *** .) ,

heel tijden ( al jaaren ) betaal ik €= 35.00 p/m en voor maand APRIL woerd ik verbaas van abo kosten €=47.93. 

mw/heer.ik heb ook goed mijn factuur gezin ik had GEEN ANDERE PRODUCTEN slecht heb ik so als vroger ee internet + tv......klaar.

crogier mijn factuur a.u.b.

laat niet een heel slechte naam op KPN.

vreindlijke gr.

E Ghazizadeh.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy. Dit is een openbaar forum, plaats geen privégegevens in je berichten.


Dank voor je klantnummer, @Eghazizadeh. Ik heb deze uit je bericht verwijderd. Dit forum is openbaar en kan door iedereen gelezen worden. Het is vanwege privacy dan ook niet handig om die gegevens in je berichten te zetten. Als je persoonlijke gegevens aan ons wilt doorgeven, dan kun je deze in je forumprofiel neerzetten. Om bij het forumprofiel te komen kun je op deze tekst klikken. Druk dan, na het invullen, op opslaan. Het klantnummer en het factuurnummer heb ik daar alvast ingezet.

 

Aan de hand van je klantnummer heb ik al wel wat kunnen nakijken. Ik zie dat het klantnummer een abonnement is met alleen internet en dat je daarvoor €38,25 betaalt per maand. Dat bedrag is elke maand hetzelfde, ook deze maand:

Alleen, het factuurnummer dat jij noemt is niet het factuurnummer van deze ^ factuur. Dat betekent dat de factuur die jij gezien hebt, niet hoort bij het klantnummer dat je noemt.

Op het adres dat bij het klantnummer hoort, zie ik ook geen andere abonnementen. Dus ik heb de factuur die jij bedoelt ook nog niet kunnen vinden.

Wil je nog eens op die factuur kijken naar het klantnummer en het adres dat daar op staan. Vul die gegevens dan in op het forumprofiel. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan kan ik dit verder nakijken.