Skip to main content

Ik heb een beetje hetzelfde probleem, abonnement mobiel is €29,50 en de verrekening is nu om de maand €45,61..…

Raraa! Tot nu toe geen fatsoenlijk antwoord gekregen. Klachten. nl ingeschakeld, ik wil mijn geld terug, en van deze provider af.

Alleen maar ellende, verspilde energie. Ben er helemaal klaar mee.

Zonde dat ze Telfort hebben overgenomen. Nooit problemen mee gehad. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Als jij wilt dat je €17,50 gaat betalen voor dat abonnement zorg dan, zoals @Marcia_ ook al aangegeven heeft, dat jouw mobiele abonnement voor Telfort Compleet aangemeld is.

Uiteraard blijf je daarnaast ook €7,- per maand voor jouw toestel betalen.


Ondertekend door deze heren, beide werkzaam bij KPN


Heb je jouw abonnement nu al aangemeld voor Telfort Compleet?


Hoi jwb, dank voor de tip; dit heb ik inmiddels vorige week al gedaan.

Gaat ongeveer een maand duren voordat ik hier een antwoord op krijg.

Ze hebben alles toegestuurd gekregen, inc het contract  afschrift maandelijkse internet/tv van Telfort…

Wat heb ik hier een spijt van:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Vooralsnog betaal ik totaal 29,50 euro p/m; niets geen reactie op de overeenkomst waar 17.50 euro

staat, ja dan vraag ik je?

Maar goed, wordt vervolgd.

Hartelijke groet!

 

 

 


Nog even een berichtje van je collega gekopieerd:

 

Ik heb de screenshots voor je weggehaald. Ik zie dat jij een abonnement hebt van € 29,50, Zie hieronder. Tijdens het aanvragen heb je ook de Husselkorting aangevinkt, deze is geldig wanneer je thuis ook internet van ons hebt. Is dit wel geval?

Ja dus. 

We gaan het afwachten.

Hartelijke groet!


Hoi Marcia,

Ik wacht nog steeds op een antwoord van bovenstaand?

Lijkt mij wel zo netjes. 

Groet. 


Maar er gaat toch helemaal niets mis.

Zodra jouw aanmelding van het telefoonnummer voor Telfort compleet administratief is afgerond ga je €24,50 per maand betalen, €17,50 voor jouw abonnement en €7,- voor jouw toestel. Moet je natuurlijk wel jouw telefoonnummer ook echt aanmelden voor Telfort compleet.

Verder is er niets mis met die factuur van €45,61.

Dit is gewoon de afrekening van de laatste 21 dagen van jouw oude Telfort abonnement en de abonnementskosten voor de eerste volle maand van jouw nieuwe KPN abonnement.

Ja, inderdaad, bij KPN betaal je het abonnement vooraf, daar waar je bij Telfort jouw abonnement achteraf betaalde.

 

Echt, het enige dat nog mist is die €5,- Telfort compleet korting maar daar heb ik het al over gehad.


Hoi wjb, 

 

Ik heb internet & TV van Telfort, geen huistelefoon (meer.) 

Maar als dat een maand duurt om uit te vogelen, dan is dat maar zo, 

Maar zegt wel veel over de 'laksheid' van dit bedrijf.

Anno 2020...... , Telfort is /was een onderdeel van KPN.

Ze zien nog steeds niet dat €29,50 al niet klopt, laat staan het overige. 

Je hebt ws ook de laatste reactie van Marcia niet gelezen?

#Computers enzo...!#

 

Fijne dag, 

Groet. 


Ze zien nog steeds niet dat €29,50 al niet klopt, laat staan het overige. 

Wat klopt daar dan niet aan, die €29,50 is correct en ook in het overige kan ik geen enkel foutje ontdekken.

Tel de rood onderstreepte cijfertjes uit jouw eigen screenshot eens bij elkaar op en je hebt de €29,50 die jouw abonnement incl. toestel kost.

En als die Telfort compleet melding adminstratief verwerkt is dan krijg je dus ook de KPN Hussel korting van €5,- waardoor je in totaal dus €24,50 gaat betalen, €17,50 voor je abonnement en €7,- voor je toestel.

Het is dus allemaal precies zoals het zou moeten zijn, niets mis mee.

 

Je hebt ws ook de laatste reactie van Marcia niet gelezen?

Maar @Marcia_ zegt daar toch eigenlijk precies hetzelfde?


Beste @Hoewhy, ik kan het alleen nog eens samenvatten. Je hebt een abonnement van 22,50 euro met 7 euro toestelkosten daarbij. Is 29,50 euro per maand. Als je je aanmeldt voor Telfort Compleet, dan krijg je 5 euro korting per maand en ga je, in plaats van 22,50 per maand, 17,50 euro per maand abonnementskosten betalen. Zolang je je niet aanmeldt, blijf je 22,50 euro per maand voor je abonnement betalen. 


Zolang je je niet aanmeldt, blijf je 22,50 euro per maand voor je abonnement betalen. 

En in totaal incl. toestelkosten dus €29,50 per maand.


Beste @Hoewhy, ik kan het alleen nog eens samenvatten. Je hebt een abonnement van 22,50 euro met 7 euro toestelkosten daarbij. Is 29,50 euro per maand. Als je je aanmeldt voor Telfort Compleet, dan krijg je 5 euro korting per maand en ga je, in plaats van 22,50 per maand, 17,50 euro per maand abonnementskosten betalen. Zolang je je niet aanmeldt, blijf je 22,50 euro per maand voor je abonnement betalen. 

Niets is wat het lijkt Marcia, ik ga mijn mobiel afbetalen, en dan hoop ik ook

van dit ooit zo goede bedrijf, nu een bouwval, af te zijn!

Heb nog nooit zoveel gezeik gehad om 5 euries, maar ja jullie moeten ook worden voorzien van werk.

Wat gezien de enorme hoeveelheid van klachten wel lukt:stuck_out_tongue_winking_eye:

Oja, heb mij ongeveer 2 weken geleden aangemeld Telfort Compleet; werk aan de winkel:joy: , zal ook wel weer een zee van tijd overheen gaan ipv een maand!


Beste Marcia,

Zie onderstaand:

 

KD,K.
J V L
1054ZS AMSTERDAM
Klantnummer: *

 

Geachte heer/mevrouw,

Zoals met u afgesproken ontvangt u deze e-mail. U kunt hiermee het afgesproken bedrag aan KPN betalen.

Betaal eenvoudig via iDEAL

Klik hiervoor op deze  link om via iDEAL de stappen tot het betalen van € 141,75 te doorlopen.

Zodra u de melding "Betaling succesvol" ziet, hebt u betaald en wordt uw betaling direct aan ons gemeld.

 

Hebt u nog vragen?

Kijk dan op kpn.com/mijnkpn. Daar vindt u een overzicht van uw facturen.

 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
 

Correspondentieadres: Postbus 13500, 9700 EG Groningen
KPN BV, Handelsregister, KvK nummer 27124701, NL 009292056B01

Met vriendelijke groet,

Hoeway

 

Hoop nu van mijn contract af te zijn!

Met vriendelijke groet!


Beste @Hoewhy, ik kan het alleen nog eens samenvatten. Je hebt een abonnement van 22,50 euro met 7 euro toestelkosten daarbij. Is 29,50 euro per maand. Als je je aanmeldt voor Telfort Compleet, dan krijg je 5 euro korting per maand en ga je, in plaats van 22,50 per maand, 17,50 euro per maand abonnementskosten betalen. Zolang je je niet aanmeldt, blijf je 22,50 euro per maand voor je abonnement betalen. 

Niets is wat het lijkt Marcia, ik ga mijn mobiel afbetalen, en dan hoop ik ook

van dit ooit zo goede bedrijf, nu een bouwval, af te zijn!

Heb nog nooit zoveel gezeik gehad om 5 euries, maar ja jullie moeten ook worden voorzien van werk.

Wat een vreemde reactie.

Er is helemaal niets mis met de kosten die voor jouw abonnement in rekening gebracht worden. Ik snap je reactie dan ook echt niet.


Het komt een beetje over alsof je per se wil dat het niet klopt zodat je Af kunt geven op een groot bedrijf. Erg jammer en je snijdt alleen jezelf hiermee in de vingers.


Hoi Maria, 

Het antwoord van KPN:

 

Uit onze gegevens blijkt dat je op dit moment al profiteert van extra voordelen. Het is dan ook niet mogelijk om nóg meer voordeel te ontvangen. Heb je nog vragen?

Dus lijkt het nu klip en klaar dat de husselkorting aangepast kan worden. 

Zie de aanpassing te gemoet, en ook graag het teveel betaalde van de facturen. 

De mail is niet echt duidelijk, maar hier moeten we het mee doen. 

Groet Hoewhy


Marcia, excuses


@Hoewhy Op 15 mei hebben wij de KPN Hussel voordelen aangezet (5 euro korting). Hier hebben we tevens een sms over gestuurd. Je betaald inclusief toestelkosten 24,50 euro (i.p.v. 29,50).  Hier heb je bericht van ontvangen via de sms. 
Volgens mij worden er nu wél dingen door elkaar gehaald. Met het afbetalen van het toestel (zoals je laat zien) betaal je alleen het toestelkrediet af uit het abonnement. Je zit nog wel vast aan de resterende twee jaar van het abonnement. Je bent dus na het aflossen van de toestelkosten niet van je abonnement af. 

Afijn, de toestelkosten zijn al afgelost. Je betaald straks 17,50 voor je abonnement.  
Ik zal de 5 euro korting die je afgelopen 3,13 maanden hebt misgelopen aan je vergoeden. Dit is de periode tussen 11/02/2020 - 15/05/2020. 

Laat het maar weten als je nog vragen hebt. 


Beste Lisa, 

Dank voor je mail en de beloofde vergoeding. 

Neemt niet weg dat ik het jammer vind om nog ca 2 jaar aan de KPN vast te zitten. Maar een wijze les is dit geweest.

Jammer dat Telfort van de radar is, wat ws ook de chaotische toestanden teweeg brengt bij jullie bedrijf. Moeilijk doen, terwijl het zo simpel is. 

Nogmaals dank. 

Hartelijke groet, 

Hoewhy

 


Reageer