Skip to main content

Het abonnement van Telfort is 47,50 en 8,99 voor sneller internet.

Op de factuur staat sinds augustus 2020 48,63 en 12,50

Waar komt het verschil vandaan? Alles zou hetzelfde blijven volgens de mededeling van KPN mbt de overname Telfort

Welkom bij ons op het forum @Pouw, en welkom bij KPN. Bij de migratie van de Telfort abonnementen naar KPN zou daarmee niets moeten veranderen inderdaad. Bij de meeste mensen is er naast die pakketprijs ook een korting actief, waarmee het bedrag tot het oude Telfort bedrag wordt aangepast, heb jij die niet? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, dan ga ik met je meekijken :slight_smile:


Hoi @Pouw, ik zie dat je inmiddels gegevens hebt ingevuld. Ik had geen seintje van je gezien, waardoor ik het gemist had. Met die gegevens zie ik het abonnement staan, dat is een KPN Hussel abonnement. Ben je zelf overgestapt van Telfort naar ons of heb je het pakket gewijzigd na de automatische overzetting? Bij de overzetting kreeg iedereen een pakketnaam die begint met TFT, dat is het pakket wat je bij Telfort had en waarin de Telfort voorwaarden en prijs behouden blijven. Een Hussel pakket is een KPN pakket, met bijbehorende prijzen en voorwaarden.


Dag @Jasper,

Ik constateer het zelfde op de nieuwe facturen van KPN voor zowel thuis (internet en tv) als voor mobiel een verschil in het bedrag.

Internet/TV:

Voorheen facturen Telfort: €41 p.m. (alles-in-een standaard)

Vanaf juli facturen via KPN: € 42,15 (alles-in-een-standaard) vanaf oktober heet het abonnement TFT

Mobiel:

voorheen facturen Telfort: €15,70

vanaf okt facturen via KPN: €16,03

 

Kunt u dit nakijken en corrigeren s.v.p.

mvg

KenM


Hoi @KenM, welkom op het forum. Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, dus ik kan er nog niets met zekerheid over zeggen. Zou je daar alle gevraagde gegevens in kunnen vullen?

Voor mobiel heb ik wel een vermoeden, op 1 oktober gaat de inflatiecorrectie in. Dit is op recente facturen aangegeven, met een verwijzing naar deze pagina op onze website: Inflatiecorrectie, abonnementsprijzen veranderen.


@Jasper Ik heb de gegevens ingevuld.

 


Bedankt voor de gegevens @KenM. Beide bedragen kloppen zo te zien, voor het mobiele abonnement is het de inflatiecorrectie die ik in mijn vorige bericht noemde. Voor het Thuis pakket is er niets gewijzigd aan de prijs toen het over kwam naar KPN, dit was het maandbedrag al bij Telfort. Op 1 juli zijn (bij zowel KPN als Telfort) de prijzen gewijzigd, sindsdien heb je dit bedrag al. Op het Telfort forum is dat toen ook aangekondigd: Prijs- en zenderwijzigingen 2020 Telfort Thuis.