Skip to main content
Beantwoord

Factuur voor vaste diensten is hoger dan verwacht

• August 9, 2021
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

in uw schrijven dd.  5.5.2021 gaf u aan dat ons tarief zou wijzigen naar 45,92 euro per maand voor internet en thuis bellen per 1.7.2021 

er is echter op 20 juli 2021 56,42 euro afgeboekt.

kunt u mij dat uitleggen. klantnummer0*******  factuurkenmerk 11191487732

bij voorbaat dank  

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op het forum @campagne
Heb je inmiddels zelf al de specificatie van de factuur bekeken? Als ik die erbij pak zie ik het volgende:

Het internet+bellen abonnement kost dus per maand €45,92. Precies zoals het schrijven dat je van ons hebt ontvangen aangeeft. Daarnaast is is er nog de extra optie BelOnbeperkt Altijd die erbij komt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• August 9, 2021

in uw schrijven dd.  5.5.2021 gaf u aan dat ons tarief zou wijzigen naar 45,92 euro per maand voor internet en thuis bellen per 1.7.2021 

er is echter op 20 juli 2021 56,42 euro afgeboekt.

kunt u mij dat uitleggen. klantnummer0167176242  factuurkenmerk 11191487732

bij voorbaat dank  

Hallo @campagne , op de thuisfactuur kun je precies een specificatie zien van het abo:

internet kosten …..

tv kosten …..

bellen kosten ……

etc. etc.

En dat tezamen maakt het bedrag van € 56,42. De verhoging is alleen gebaseerd op het internettarief en niet op de tv-, telefoon- en andere kosten.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 10, 2021

Hallo en welkom op het forum @campagne
Heb je inmiddels zelf al de specificatie van de factuur bekeken? Als ik die erbij pak zie ik het volgende:

Het internet+bellen abonnement kost dus per maand €45,92. Precies zoals het schrijven dat je van ons hebt ontvangen aangeeft. Daarnaast is is er nog de extra optie BelOnbeperkt Altijd die erbij komt.