Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb een internetabonnement voor €42,50 per maand met 50% korting voor de eerste 6 maanden. Tot nu toe heb ik elke maand netjes €21,25 op factuur zien staan, maar de laatste factuur was €21,94. De factuur ziet er precies hetzelfde uit (totaal + btw), alleen de bedragen zijn zijn hoger.

Het is een klein verschil maar toch zou ik graag willen weten hoe dit komt. Ik zit nu in de 6e maand van mijn contract dus vanaf volgende maand ga ik het volle bedrag betalen.

Alvast bedankt voor de verklaring.

Mvg, Eva

Dag @EvaS! Welkom op ons forum.

Kan het zijn dat jouw korting gedurende de huidige factuurperiode al afloopt? Als jouw abonnement op 30 april is ingegaan, dan loopt deze op 30 oktober af. De zes maanden is dan voorbij. Er wordt voor 31 oktober dan het reguliere bedrag in rekening gebracht. Dit zorgt voor een klein verschil ten opzichte van de maand waarin je de gehele maand nog de factuurkorting kreeg. 

Mocht dat niet kloppen, wil je dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik je facturen er even bij pakken. 


Reageer