Skip to main content

Wij hadden een contract bij telfort voor €30,- per maand die loopt t/m december dit jaar. Dus loopt tot 01-01-2021. 

In november werd dat bedrag opeens €33,22, en nu december moesten we opeens €46,12 betalen.

Ik heb al gebeld met KPN en dan krijg ik alleen maar te horen: wij willen niet de goedkoopste zijn, wij zijn de beste. Dus voor een nieuw contract onderhandeld voor aankomend jaar het aanbod was eerste 6 maanden 50% korting. Ik had gezien dat Ziggo eerste 6 maanden gratis gaf, en opzich hoefde ik niet weg dus dat vertelde ik aan de verkoper. Toen moest hij dat even met zijn supervisor overleggen, dus even in de wacht gestaan. Komt hij terug met: onder uitzondering kan het naar 3 maanden gratis gebracht worden. Dus ik vroeg en dan ook nog 6 of 3 maanden 50% korting? Nee: 3 maanden gratis en dan volledig bedrag. 

Dus concluderend het eerste aanbod was 6 maanden 50% en het nieuwe “ met hoge uitzondering” was 3 maanden 100% gratis. Ik zeg tegen de beste man dat dat natuurlijk precies hetzelfde aanbod is en dat moest hij dan ook wel toegeven.

Wij waren erg tevreden met Telfort, geen problemen met service gehad. En nu bij KPN dit soort nare trucjes. 

Wat een vreselijk bedrijfsvoering KPN!

Wij stoppen met jullie.

Hoi @LLM, welkom op het forum

Dat is een vrij forse prijsverhoging, ik zou graag voor jouw willen uitzoeken wat daar gebeurt is. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen?