Skip to main content

@Marina_  Goedendag! Mijn verzoek om de factuurdatum van mijn thuispakket-compleet van de 19e naar de 26e te zetten lukt mij keer op keer niet. Ik ben via de link in de topic 3 maal op een pagina gekomen, mijn gegevens ingevuld, laatste 4 cijfers van mijn bankrekening etc. dit 4 keer, ik dacht al ; als het doorgevoerd is heb ik niet nóg een keer een mogelijkheid dit te doen......Steeds krijg ik een bevestiging van de aanvraag, maar hij wordt niet doorgevoerd en ik krijg geen bevestiging dat het veranderd is. Sterker nog , het is nog steeds niet aangepast. Afgelopen maand heb ik tenslotte maar gebeld, kreeg een aardige dame aan de lijn, zij voerde de aanvraag in en ik kreeg weer eenzelfde email met de aanvraag van het veranderen van de factuurdatum van het thuispakket, ze had het over stoneren als het wéér niet goed gaat. Daar heb ik allemaal geen zin in. Dit moet toch niet zo'n  ingewikkelde aanpassing zijn? Verder ben ik tevreden over mijn thuispakket/ mobiel/ pstn lijn. Wil jij dit voor mij nakijken? Groeten Mr. B

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hallo @mr B, wat vervelend dat het niet lukt om jouw factuur datum te wijzigen. 

Ik zie dat je al contact hebt gehad met een collega van onze klantenservice, deze collega heeft samen met jou het proces opnieuw ingang gezet. Wanneer je de factuurdatum wijzigt kunnen hier maximaal 2 maanden overheen gaan. Zou je dit voor mij willen afwachten? Wanneer dit opnieuw niet goed gaat hoor ik graag van je. :grinning:

Voor andere vragen ben je ook altijd welkom op het forum. 


@Hanna_   Dag Hanna, dank voor je antwoord. De eerste aanvraag heb ik al 7 (!) weken geleden doorgegeven. De dame aan de telefoon verzekerde mij dat het de eerstvolgende maand aangepast zou moeten zijn. Het is een administratieve aanpassing, en nu zegt u dat het maximaal 2 maanden kan duren????

Ik heb al sinds mijn 17e KPN,  ik heb zelfs bij een ingewikkelde installatie geen 2 maanden hoeven wachten. Jouw collega wist van het belang van de aanpssing, had begrip en nu meld jij :       Wacht nóg 2 maanden af  laat hjet dan maar weten en je sluit af met een lachende smiley...... Dit is geen KPN service/ communicatie die ik gewend ben.

Gr. Mr. B.


@Noordzee  jij hebt mij meerdere malen goed geholpen, wil jij naar het bovenstaanden kijken?

Aanpassen factuurdatum van de 19e naar de 26, 7 weken geleden doorgegeven, daarna nog 2 keer en het antwoord is van jouw collega hier op het forum is:   kan maximaal 2 maanden duren met een smiley......... Terwijl de collega aan de telefoon verzekerde dat het in iedergeval deze maand (september) aangepast moet zijn, met de bijbehorende excuses.

 

Zoals ik al zei dit is niet een KPN antwoord dat ik gewend ben inclusief smiley

Gr. Mr. B.


Beste @mr B,

Uit het eerste bericht was het voor mij niet duidelijk dat dit probleem al 7 weken speelt. Vanuit mijn ervaring weet ik dat dit in sommige gevallen tot 2 maanden kan duren, erg vervelend dat je daar wisselende antwoorden over hebt ontvangen. Aangezien dit al bijna twee maanden speelt ga ik dit intern voor je oppakken met de afdeling die deze wijzigingen doorvoert. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

@Noordzee is geen KPN moderator maar een Expert. Hij helpt klanten fantastisch maar heeft niet de mogelijkheid om dit intern op te pakken. Ik als moderator beschik wel over deze mogelijkheid. 

 

 

 

 


Goedemorgen @Hanna_   kun jij of jouw collega mij een bevestiging van de wijziging per email sturen? Ik heb namelijk wel 3 bevestigingen van 'de aanvraag door mij....'    maar geen bevestiging van de daadwerkelijke wijziging dus ga ik ervan uit dat er nu na 2 maanden nog niets gewijzigd is :(


@Hanna_     tot wie of wat kan ik mij wenden, want ik krijg geen reactie meer en het euvel is niet verholpen.

Gr. Mr.B.


@Hanna_    Inmiddels is dit al de derde maand en wederom is de factuurdatum niet aangepast van de 19e naar de 26e, de factuur staat nu alweer klaar om afgeschreven te worden. Op de tussentijdse berichten heb je niet gereageerd. Je zou het eerder al aan de administratie doorgeven ( dan is de aanvraag inmiddels 5 keer gedaan).

Tevens worden er nu voor het eerst 5 weken in rekening gebracht i.p.v. 4 weken waardoor de factuur een stuk hoger is. ( de reden staat er niet bij)

Het wordt er niet beter op zeg maar!

Zou je willen reageren en me dit uit willen leggenm s.v.p.?

Gr. Mr. B


Beste @mr B, sorry voor de vreselijk late reactie 😞. Je zegt het eigenlijk zelf al in je laatste bericht:

 

Tevens worden er nu voor het eerst 5 weken in rekening gebracht i.p.v. 4 weken waardoor de factuur een stuk hoger is. ( de reden staat er niet bij)

 

Het is dus eindelijk gelukt! Jouw huidige factuur loopt tot de 25e en de volgende factuur zal dus pas rond de 26e gaan komen. Nog één maandje geduld dus! Excuses dat het zo lang heeft moeten duren!


@Marcia_  dank voor je antwoord. Wellicht is het een idee dat klanten van KPN ergens terug kunnen lezen hoe de verloop is van een aanpassing van factuurdatum: 1) aanvraag waarvan de verwerking echt wel even kan duren 2) Je merkt de aanpassing pas op het moment dat het bedrag anders is  dan normaal, (dus geen persoonlijk bericht) en dat in veel gevallen de 3) factuur dan ook 1malig hoger is dan normaal.

Dankjewel en groetjes!

Mr. B.


Ja, dat ben ik wel met je eens! Ik ga dit intern meenemen. Dank daarvoor!