Skip to main content

Heey

Ik vroeg me af of je definitief de factuurdatum kon laten wijzigen want had eerder al een aanvraag gedaan alleen is deze maar 1 maand uitgevoerd! Dus vroeg me af of hij definitief op een datum vastgezet kon worden want heb er geen zin in om iedere maand weer een aanvraag moeten doen of het eerder afgeschreven kon worden... hoor graag van jullie of dit kan en hoe we het dan regelen!

Met vriendelijke groet,

Kim Bos

Hi @Kimmyxxx, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het aanpassen van je factuurdatum kan je definitief maken, als je dit aan ons doorgeeft. Kan het zijn dat je gebruik hebt gemaakt van uitstel van betaling, in plaats van dat jouw factuurdatum is aangepast? Want deze aanpassing zou, na een overgangsmaand, definitief aangepast moeten zijn. 

Gaat het in jouw geval om een mobiel abonnement of je vaste diensten? Voor vaste diensten kan je het zelf doorgeven via onze website. Voor je mobiele abonnement dien je even contact op te nemen. Dit kan via 0800-0402, onze LiveChat of via mij indien ik de volgende gegevens kan ontvangen (kan je noteren in je Forum profiel): naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer ter verificatie.

Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen!


@Kimmyxxx ik heb niks meer van je gehoord. Kan ik hier nog bij helpen?


Heey

srry voor de late reactie er zijn veel rare en gekke dingen op mijn pad gekomen dat ik even helemaal niet hiermee bezig ben geweest.

Het is me inmiddels wel gelukt om de factuurdat te wijzigen.

Dank voor de hulp

Met vriendelijke groet,

Kim b

 


Perfect, @Kimmyxxx bedankt voor je terugkoppeling. Dan sluiten we hierbij je topic :)


Reageer