Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik krijg elke keer een factuur van KPN in mijn email, maar kan deze factuur niet goed bekijken. Er staat wel een bedrag, maar dus niet waar ik nu precies voor betaal of waarom het bedrag hoger is geworden. Ik had nog voor jullie overname van Telfort bij hen een internet abo lopen. Bij Telfort word je nu doorverwezen naar KPN en de bijbehorende apps. Ik kan echter bij KPN niet mijn internet abonnementkoppelen. De factuur en waar ik voor betaal is dus niet te bekijken. Hoe los ik dit op?

 

Groeten,

Lucas

@Zephrex De facturen van KPN worden verstuurd in een z.g. .pdf bestand. Deze bestanden kunt u openen met een  PDF reader (bijv. Adobe reader). Dit progje/app kunt u gratis downloaden op de site van Adobe.


@Zephrex De facturen van KPN worden verstuurd in een z.g. .pdf bestand. Deze bestanden kunt u openen met een  PDF reader (bijv. Adobe reader). Dit progje/app kunt u gratis downloaden op de site van Adobe.

Ik weet dat ze zo te openen zijn. Het probleem is dat je er niets wijzer uit word. Het bedrag is het enige wat er staat. Als ik de link verder open word ik hier naar toe gestuurd:

https://www.kpn.com/service/administratie
 

Maar aangezien ik geen internet aan mijn account kan koppelen, zoals ze dat daar mooi zeggen, heb ik geen idee waar ik nou precies voor betaal. Dat lijkt me niet te bedoeling.


Goedemorgen @Zephrex, de factuur van het internetabonnement zit als bijlage toegevoegd aan de e-mail. Dan open je een gehele specificatie. De specificatie bestaat uit meerdere pagina's waar je doorheen kunt scrollen. Je hoeft niet op een link te klikken om de specificatie te openen. 


Ah, ik zie het. Dom van mij… Kan echter nog steeds niet bij het KPN portaal mijn internet koppelen. Waar ik dus het meest mee zit en niet op gereageerd word...


Waar gaat het precies mis? Wat gebeurd er nadat je bent ingelogd in MijnKPN en het abonnement wil gaan koppelen? @Zephrex 


Het abonement word niet herkent met mijn rekeningnummer. Maar ik denk dat ik toch ga overstappen. Telfort was een prima provider en had goede service en had het voordeel dat ik daardoor korting kreeg op mijn Tele2 mobiel abonnement. Dit lijkt ook niet meer het geval te zijn volgens mij.

Dankuwel voor de reacties in ieder geval.