Skip to main content

Gisteren is er naar aanleiding van mijn klacht ( zie bijlage ) 2 engineers geweest die eindelijk mijn problemen hebben opgelost na ruim1 jaar, ze waren uiterst deskundig, vriendelijk, behulpzaam, een sieraad voor de KPN.

Toch wil ik nog een aantal punten met Uw delen betreffende deze storing – oplossing.

  • Een jaar bezig geweest om het op te lossen.
  • Minimaal 75 tot 100 keer jullie helpdesk gebeld.
  • Op hun advies 2 dure wifi versterkers bij jullie gekocht, achteraf zinloos volgens de engineers.
  • Ook op jullie advies 2 nieuwe gecertificeerd KPN UTB kabels gekocht € 18,95 per stuk, ook zinloos.

 

Het heeft mijn leven beheerst, ruim 37 jaar klant bij jullie, misschien wel meer.

Er was maar een echte oplossing en dat was bekabeling van mijn Tv-Toestel, nu dat is gisteren uiteindelijk gebeurd, kosten: € 172,00 dit bedrag is al boven de eerdergenoemde kosten, dus dat zijn forse bedragen.

Had ik beter advies gekregen dan waren deze aankopen niet nodig geweest en dus nooit gebeurt, en had ik niet maandenlang aan de telefoon gehangen.

De 3 eerder gekochte TP-Link TL-WPA8631P - Powerline Adapter - AC - 1300 Mpbs heb ik nu opgeborgen ook achteraf geen geweldige investering, de woorden van een engineer waren ik heb ze niet meer in mijn auto voorraad zeggen dus genoeg.

Resumerend het is opgelost maar het proces ( helpdesk ) en de kosten stemmen mij niet echt vrolijk als KPN-klant.

 

Hoi @Frits14 
Vervelend dat het zo gelopen is.
Maar aan je nickname Frits14 hebben ze niets.

Als je wilt dat de KPN iets voor je gaat doen, vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Je kunt ook het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst


brief naar KPN onderweg


Beste KPN Klantenservice     3/12/2022

 

Gisteren is er naar aanleiding van mijn klacht ( zie bijlage ) 2 engineers geweest die eindelijk mijn problemen hebben opgelost na ruim1 jaar, ze waren uiterst deskundig, vriendelijk, behulpzaam, een sieraad voor de KPN.

Toch wil ik nog een aantal punten met Uw delen betreffende deze storing – oplossing.

  • Een jaar bezig geweest om het op te lossen.
  • Minimaal 75 tot 100 keer jullie helpdesk gebeld.
  • Op hun advies 2 dure wifi versterkers bij jullie gekocht, achteraf zinloos volgens de engineers.
  • Ook op jullie advies 2 nieuwe gecertificeerd KPN UTB kabels gekocht € 18,95 per stuk, ook zinloos.

 

Het heeft mijn leven beheerst, ruim 37 jaar klant bij jullie, misschien wel meer.

Er was maar een echte oplossing en dat was bekabeling van mijn Tv-Toestel, nu dat is gisteren uiteindelijk gebeurd, kosten: € 172,00 dit bedrag is al boven de eerdergenoemde kosten, dus dat zijn forse bedragen.

Had ik beter advies gekregen dan waren deze aankopen niet nodig geweest en dus nooit gebeurt, en had ik niet maandenlang aan de telefoon gehangen.

De 3 eerder gekochte TP-Link TL-WPA8631P - Powerline Adapter - AC - 1300 Mpbs heb ik nu opgeborgen ook achteraf geen geweldige investering, de woorden van een engineer waren ik heb ze niet meer in mijn auto voorraad zeggen dus genoeg.

Resumerend het is opgelost maar het proces ( helpdesk ) en de kosten stemmen mij niet echt vrolijk als KPN-klant.

 

Met vriendelijke groet,

 

Frits Vinju

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, 1 keer is genoeg


Waarom post u dit nu voor de 2de keer?


foutje


Hoi @Frits14, fijn dat het eindelijk opgelost is. Maar het was een hele reis begrijp ik. Als ik het goed begrijp had je problemen met de tv. Dit is opgelost door de tv ontvanger rechtstreeks met een kabel op het modem aan te sluiten. Ik vind het bijna moeilijk te begrijpen dat niemand heeft aangeraden dit eens te doen. Is toch wel een van de basisstappen om langs te lopen.  

In ieder geval zie ik dat jouw brief al in behandeling is geweest en dat er compensatie is aangeboden. Daarmee is het afgedaan. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten. 


Keurig opgelost door kpn na 37 jaar klant weer super tevreden