Skip to main content

Vanmiddag is de internetverbinding thuis gestopt. Navraag bij werklui op straat leert dat de fiber kapot is getrokken bij graafwerkzaamheden.

Dit is zeer vervelend voor twee thuiswerkende mensen met vier pubers.

De voorman gaf aan deze storing direct aan te melden, er zou dezelfde dag nog contact worden opgenomen.

Nog niets verder vernomen, maar vreemd is ook dat online aanmelden/controle ook niets  oplevert.
Ik weet nu niet of deze storing is aangemeld, last staan wanneer er hulptroepen komen.

 

KPN: graag met spoed dit oppakken svp!

 

Hallo @Pvorsouw , gewoon even 0800 0402 bellen met de melding dat je geen diensten meer hebt door een defecte glasvezelkabel. Als je ook een mobiel abo hebt bij KPN vraag dan om extra datategoed voor op je mobiel, zodat je je mobiel tijdelijk als hotspot kunt gebruiken.

Succes.

 


Hallo @Pvorsouw , het forum is niet de snelste manier om de troepen te alarmeren. Hier helpen in eerste instantie klanten elkaar met kennis en ervaring. KPN medewerkers reageren pas later, waar nodig.

Bel KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis) om deze storing te melden.


Hallo @Pvorsouw, welkom op het KPN Forum. 

Wat ontzettend vervelend dat jij momenteel geen gebruik kan maken van het internet nadat de kabel is geraakt. Is het inmiddels gelukt om contact op te nemen met de klantenservice? 


Ik heb de klantenservice intussen gesproken, dank voor de tip hier.

Na wat andere 0800/088 nmrs gebeld hebben, uiteindelijk een afspraak gemaakt voor een monteur. Ik hoop alleen niet dat deze langskomt om te constateren dat de modem wel werkt maar dat het idd een fiber probleem is aan de straatzijde. Kortom, een monteur die buiten de fiber weer kan lassen..

Fingers crossed.


Fijn dat er een monteur komt. Hou je ons op de hoogte?


Doe ik.


Monteur is vanmiddag langs geweest en heeft de fiber op twee (?) plekken herstelt (doorgegraven). De beste kerel is bijna drie uur bezig geweest, hij heeft de boel weer werkend gekregen.  
Een dikke duim en pluim voor deze snelle en goede service! Pubers hier thuis zijn weer blij, ouders dus ook…:-)

Nu hopen dat de komende twee weken bij de straatwerkzaamheden de fiber niet weer wordt stuk gegraven.


Dat hoop ik zeker ook niet. 🙂 Fijn dat de monteur het heeft kunnen oplossen. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten.