Skip to main content

door Corona heb ik financiële problemen en overweeg ik over te stappen naar een goedkopere provider, heeft KPN mogelijkheden om klanten tegemoet te komen? want ik zal vast niet de enige zijn in deze tijd......

Hallo @Ieoor , je zou je laatste factuur er eens bij kunnen pakken en kijken of er opties geschrapt kunnen worden, ik denk dan bijvoorbeeld aan van een hogere snelheid weer terug naar een basissnelheid, het standaard tv-pakket aanhouden en de opties van diverse pakketten uitschakelen, het opnemen-pakket uitschakelen enz. enz. Dan houd je een basispakket over van internet met de basissnelheid, 1 tv en eventueel vaste telefoon.

KPN gaat geen kortingen geven omdat jij (tijdelijk) krap bij kas zit. KPN kent wel betalingsregelingen, daarvoor kun je met de afdeling Collections bellen via 0800 0402 (gratis nummer).

Succes.

 

 


Goede tips! Ga ermee aan de slag.

Waarom ik het vraag is omdat ik mensen ken die door de financiële ellende naar een goedkope provider willen, maar dat liever niet doen, waarvoor KPN als "service" een tegemoetkoming had van tijdelijk een lager maandbedrag.