Skip to main content
Beantwoord

[Foto] Is dit een ISRA punt?

• 3 oktober 2022
  • 7 reacties
  • 289 keer bekeken

Roderick31
Nieuwkomer

Goedeavond,

Sinds kort een nieuwe woning, vraag me of onderstaande foto een geldige isra-punt is. Deze aansluiting zie ik namelijk in de zitkamer en de slaapkamer. Op de foto is links volgens mij een Ziggo aansluiting. 

Inmiddels een contract afgesloten bij Budget thuis, weet alleen niet of dit de juiste aansluiting is. 

Beste antwoord door GeSp

Hallo @Roderick31 

Zo te zien zijn het netwerk aansluitingen.

Die gaan waarschijnlijk naar een centraal punt, zit er geen IS/RA aanluiting in je meterkast?

Eén van deze?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6622 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2022

Hallo @Roderick31 

Zo te zien zijn het netwerk aansluitingen.

Die gaan waarschijnlijk naar een centraal punt, zit er geen IS/RA aanluiting in je meterkast?

Eén van deze?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 oktober 2022
Roderick31 schreef:

Inmiddels een contract afgesloten bij Budget thuis...

Wat doet u dan op dit forum? Dit forum is van KPN. KPN en Budget Thuis zijn concurrenten van elkaar.

Roderick31
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2022

@Nick83 Daar ben ik op de hoogte van, ze zijn echter wel netwerkbeheerder toch? Vandaar mijn vraag hier in dit forum. 

Roderick31
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2022

@GeSp Ja, ben op de hoogte van de type aansluitingen. Alleen wist ik niet zeker wat voor aansluiting dit was, zal morgen even kijken in de meterkast. Bedankt! 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 oktober 2022
Roderick31 schreef:

@Nick83 Daar ben ik op de hoogte van, ze zijn echter wel netwerkbeheerder toch? Vandaar mijn vraag hier in dit forum. 

Nee. KPN Netwerk is eigenaar van het netwerk. Dit forum is van KPN provider. Dat is een ander bedrijf. Dat staat volkomen los van elkaar.

Mocht u het isra punt niet kunnen vinden of mocht het defect zijn ofzo, dan moet u dat toch echt bij Budget Thuis aankaarten. KPN medewerkers op dit forum gaan u niet helpen.

Roderick31
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2022

@Nick83 maar bij defect wordt ik uiteindelijk toch doorgestuurd naar KPN? In iedergeval heb ik al hulp gehad van iemand die wel wilt helpen, in ieder bedankt voor jouw hulp.

• 0 reacties
  • 3 oktober 2022

Wel mooi dat je nieuwe huis voorzien is van netwerkaansluitingen, dat scheelt een hoop werk. Hoop voor je dat ze uitkomen bij je router.