Skip to main content

Goedeavond,

Sinds kort een nieuwe woning, vraag me of onderstaande foto een geldige isra-punt is. Deze aansluiting zie ik namelijk in de zitkamer en de slaapkamer. Op de foto is links volgens mij een Ziggo aansluiting. 

Inmiddels een contract afgesloten bij Budget thuis, weet alleen niet of dit de juiste aansluiting is. 

 

 

 

Hallo @Roderick31 

 

Zo te zien zijn het netwerk aansluitingen.

Die gaan waarschijnlijk naar een centraal punt, zit er geen IS/RA aanluiting in je meterkast?

Eén van deze?

 


Inmiddels een contract afgesloten bij Budget thuis...

Wat doet u dan op dit forum? Dit forum is van KPN. KPN en Budget Thuis zijn concurrenten van elkaar.


@Nick83 Daar ben ik op de hoogte van, ze zijn echter wel netwerkbeheerder toch? Vandaar mijn vraag hier in dit forum. 


@GeSp Ja, ben op de hoogte van de type aansluitingen. Alleen wist ik niet zeker wat voor aansluiting dit was, zal morgen even kijken in de meterkast. Bedankt! 


@Nick83 Daar ben ik op de hoogte van, ze zijn echter wel netwerkbeheerder toch? Vandaar mijn vraag hier in dit forum. 

Nee. KPN Netwerk is eigenaar van het netwerk. Dit forum is van KPN provider. Dat is een ander bedrijf. Dat staat volkomen los van elkaar.

Mocht u het isra punt niet kunnen vinden of mocht het defect zijn ofzo, dan moet u dat toch echt bij Budget Thuis aankaarten. KPN medewerkers op dit forum gaan u niet helpen.


@Nick83 maar bij defect wordt ik uiteindelijk toch doorgestuurd naar KPN? In iedergeval heb ik al hulp gehad van iemand die wel wilt helpen, in ieder bedankt voor jouw hulp.


Wel mooi dat je nieuwe huis voorzien is van netwerkaansluitingen, dat scheelt een hoop werk. Hoop voor je dat ze uitkomen bij je router.