Skip to main content

Vandaag is het 2 weken dat ik zonder internet zit door een overstapservice fout van andere provider. Elke dag bellen we met kpn maar wordt steeds maar wat anders verteld. Wij willen  nu weer graag internet. Wat hiermee te doen?

Tsja das een lastige. Normaal duurt het 5 dagen voor een medewerker reageert maar ik denk dat het nu sneller gaat. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.


Ik hoop dat het op deze manier sneller gaat. Ben behoorlijk geĂŻrriteerd namelijk. Bedankt voor de tip!


Goedemorgen Joep, Weet u toevallig of er nog andere ingangen zijn om te zorgen dat ik nu weer internet krijg. Die tickets waar ze het steeds over hebben schiet ik niks mee op.


Welkom op het forum @Ik ben Patty, als ik jouw gegevens erbij pak zie ik dat er al dingen in gang zijn gezet om jouw verbinding weer in de lucht te krijgen. Ik snap heel goed dat je liever vandaag dan morgen weer internet hebt. Helaas kan ik de dingen die nu lopen voor jou niet versnellen.  Ik heb nu wel voor jou 50GB aan extra data op je 06-nummer geactiveerd. Zodoende kun je eventueel een hotspot maken van je telefoon om te kunnen internetten via een laptop of tablet.Â