Skip to main content

Ik heb een deal gekregen na verlenging. Mijn overeenkomst is bijna goed, op de tweede ontvanger na. Ik heb dus beide ontvangers omdat ik al bij kpn zit. Nu zie ik ik mijn kpn dat mijn aangeboden korting die 9 maanden zou gelden verdwenen is. Dit staat wel correct in de verstuurde overeenkomst. Alleen klopt de overeenkomst ook niet helemaal aangezien daar 1 ontvanger staat en nu ben ik ook mijn opnames en de opname functie kwijt. Baal best aangezien ik veel opnames had. Kan iemand hier naar kijken en het op orde brengen? Bellen is zeker een optie maar via mail ook goed als het maar goed gaat(wat nu niet het geval is).

 

Is er een moderator die dit voor mij kan nazien?


Hallo @Heion Welkom hier! Het is momenteel erg druk, dus het duurt iets langer voordat je een reactie van mij of een collega-moderator krijgt. Je had je gegevens al achtergelaten op je Forumprofiel en ik zie dat je al via de telefonische klantenservice contact hebt gehad. Is daarmee ook alles opgelost nu? 


Hoi Bart, bedankt voor je reactie, ben ik blij mee.

Nee, helaas niet. Zou woensdag teruggebeld worden helaas ook niet gebeurd. Het begint een rommeltje te worden met de overeenkomst. Het klopt helaas nog niet. Wel alle diensten , maar wederom klopt de overeengekomen kortingen niet en/of is weggelaten. Ik heb uiteraard alles in de mail. Mijn KPN klopt ook niet. Hopelijk kan dit nu goed komen aangezien ik graag een juiste overeenkomst wil hebben (anders heb ik niets op papier meer).


Dus hopelijk kan jij mij helpen, Bart :-)


Ik ga m'n best doen @Heion Kun je me dan in elk geval zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk uitleggen wat er aan de hand is? Dan kan ik de zaken snel uitzoeken en hopelijk voor je ophelderen! 


Heel graag, want ik zit in de bekende cirkel. Mag ik je een pm sturen en mijn overeenkomst verstuurd 26 mei door kpn?

 


Het komt erop neer dat ik wilde overstappen en toen werd ik door kpn gebeld met een zeer goed verlengingsaanbod. Mij werd verteld dat ik eventueel ook de snelheid kon aanpassen omdat het hussel was.

Ik had al tijdens het verlengingsaanbod van kpn twee tv ontvangers. Daar ging het mis. Op de bevestiging 26 mei 2020 (die ik je graag wil mailen omdat jou dan duidelijk wordt wat mijn aangeboden kortingen zijn, stond eindelijk vrijwel alles goed op de tweede decoder na. Dus ik bellen en toen ging het mis. Opeens was een overeengekomen korting weg ((mijn kpn). Dat is nu de issue. Als ik je de bevestiging 26 mei heb gestuurd zal je gelijk zien wat ik bedoel. Daar moet alleen de tweede decoder bij van € 5 euro pm en dan klopt het. Ik hoop dat het goed komt want dit had ik allemaal niet verwacht na de aanbieding van kpn toen ik weg wilde gaan. Bellen heeft weinig zin omdat ze , met respect, de kortingen nietlijken te begrijpen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 


Maar ik zie dat ik tot 1 juli het contract kan verbreken nog in mijn KPN? 

Zou je ruim voor einde maand antwoord kunnen geven of het contract zoals ik heb afgesproken wat kpn mij zelf heeft aangeboden en het contract ook daadwerkelijk in de mail heb minus de fout van de extra decoder twv 5 euro pm gerespecteerd wordt? Zoniet dan weet ik genoeg en eindig ik alsnog het contract wat ik al van plan was tot jullie “aanbod”kwam.


Ik ga uiteraard alles voor je nakijken. Ik zie inderdaad graag die bevestiging, @Heion dan kan ik het nalopen. Ik heb je in een privébericht even uitgelegd hoe je het handig bij me kunt krijgen.  


@Heion Ik heb inmiddels alles kunnen nakijken en om het even heel kort te zeggen: je hebt volledig gelijk. Je mist een stukje korting en die is wel met je afgesproken. Ik ga er voor zorgen dat je deze alsnog gaat krijgen. Check je mijn privébericht voor de verdere details? 


Top bars thanks


Reageer