Skip to main content

We hebben deze week ons internetabonnement van KPN gewijzigd. Wat mij opviel is dat je als je de bestelling wilt volgen op een scherm komt waarop staat:

Dat klopt dus niet, want het is vrijdag 29 januari en zaterdag 30 januari. Ik heb dit gemeld via Twitter, maar de aardige dames en heren die daar de reacties beantwoorden lijken het probleem niet te begrijpen.
Er zit duidelijk een fout in het automatiseringssysteem. Dus dat zou moeten worden opgelost. Mij maakt het verder niet uit, maar misschien is dit in bepaalde gevallen wel van belang bij discussie over besteldata.

Volgend jaar, 2022 dus, dan valt 29 januari op zaterdag. Misschien is dat de dag dat KPN uw bestelling gaat verwerken? 🤔😉


Hoi @Mame51, dat zit niet helemaal snor inderdaad. Ik ga eens kijken bij wie ik mij kan melden hiervoor. Zou je voor de zekerheid jouw bestelnummer en postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan. Dan kunnen we het ook koppelen. Bedankt. 


Postcode, huisnummer en klantnummer toegevoegd. Geen bestelnummer omdat ik de bestelling niet kan volgen (systeem geeft een foutmelding, “ Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens “


Gaat het trouwens om bestelling voor mobiel of internet? Bedankt in ieder geval voor het melden. 


Letterlijk gesproken geen van tweeën. Het betrof een wijziging.


Ja dat was natuurlijk ook nog een optie. Bedankt. Ik ga het melden.Â