Skip to main content

Sinds een paar maanden krijg ik constant de foutcode 400, in het begin een paar keer in de week nu alle dagen om de haverklap.

Ik heb alles gereset (verschillende malen) alles losgekoppeld, nieuwe kabels enz.

Niets help, het wordt alleen maar erger.

Het ethernetlichtje op mijn glasvezelkastje is dan uit, dit start na enkele minuten weer op en dan komt alles weer terug.

Wie kan mij helpen? ik wordt er niet goed van.

Welk modem heb je en valt die dan ook uit? Ethernet lampje op nt valt uit zeg je, dus geen contact met modem. Die (rode) kabel ook vervangen?

 


Sorry voor mijn late reactie.

Ik heb van deze materie totaal geen verstand maar ik beantwoord je vragen zo goed mogelijk.

Ik heb de kabels allemaal vervangen. 

Er staat een experiabox v9 en een arris 2952v2.


Klopt het dat je op zo'n moment (ethernet lampje uit) ook geen Internet hebt?


Ja inderdaad, alles valt uit, dit duurt dan even en dan start het weer op.

Trouwens gisteravond wel 10 keer uitgevallen.


Dan denk ik dat het tijd wordt om jouw V9 te vervangen.

Bel 0800-0402, leg het probleem uit en verzoek om vervanging van de Experia Box.

Laat even weten of het gelukt is, anders zal een moderator van KPN dit topic alsnog oppakken.


Dan is of je modem vervelend, of de nt heeft kuren. 

Ik gok modem. Want die begint weer helemaal vanaf nul op te starten, als of je hem net aan hebt gezet?

Heb je je profiel ingevuld zo veel mogelijk? Dan zal ik kijken of een moderator kan reageren en evt ander modem kan sturen.


Ga ik doen, bedankt voor de gedane moeite.


ik heb mijn profiel zo goed mogelijk ingevuld dan wacht ik het nog even af. bedankt.


Hoi @toonjohan2 . Ik deel de mening dat die v9 kuren vertoont. Ik heb een nieuwe modem opgestuurd.

Heb je de logistieke informatie per SMS ontvangen? Hierin staat waar je het huidige modem kunt omruilen voor een nieuwe.


Ik krijg nieuwe spullen opgestuurd en moet de oude inleveren.

Ik neem aan dat ze hier tv ontvanger en de experiabox mee bedoelen?

Is trouwens super snel geregeld, nogmaals bedankt.


Voor de duidelijkheid. Alléén de experiabox gaan we omruilen. De rest laten staan. Volgens mij is het SMS’je naar je zoon gegaan. Hij heeft die vast paraat. Mocht daar nog onduidelijkheid over zijn, laat het weten.Â