Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 546 en glasvezelkastje brandt rood

• February 23, 2022
  • 8 reacties
  • 164 keer bekeken

De hele dag geen tv of internet,foucode 546 en glasvezelkastje staat rood lampje op alarm,vanalles geprobeerd niks lukt. Telefonisch contact gehad en ligt aan de glasvezel, we sturen u morgen wel een monteur. Slechte service kpn om mensen die 30jaar klant zijn zo te laten zitten,zelfs geen compensatie. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @Berna58, wat balen dat je verbinding er in zijn geheel uit heeft gelegen. Wij streven er naar om binnen 24 uur voor dit problemen een monteur langs te sturen. In jouw geval is dat dus gelukt. 
Bij storingen als bij jou, kun je indien je ook KPN mobiel hebt, tijdelijk extra data bijgeschreven krijgen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• February 23, 2022

Hoi @Berna58 ,

Compensatie krijg je na een storing.AL het glaskastje 2 min stroomloos gehad?

Heb je een KPN mobiel abonnement?

• Auteur
  • Topper
  • February 23, 2022

Ja alles eraf gehad ,samen met de servicemedewerker aan de telefoon alle stappen doorgenomen,geen oplossing ,glasvezel moet gecontroleerd worden. Krijg zels mijn ontvanger niet meer uit.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 23, 2022

Slechte service omdat er morgen al een monteur komt?? U bent waarschijnlijk een beetje oververhit denk ik.

• Auteur
  • Topper
  • February 23, 2022

Heb je weleens met kinderen zonder tv en internet gezeten. Betaal volgens mij genoeg elke mnd.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 23, 2022

Maar wat had u dan gewild? Dat er binnen een uur iemand was of zoiets?

• February 23, 2022

Heb je weleens met kinderen zonder tv en internet gezeten. Betaal volgens mij genoeg elke mnd.

Als je bereid bent om een vermogen uit teven voor een SLA-overeenkomst, staat er (misschien) vandaag nog een monteur op de stoep.

Als je een mobiel abo hebt kun je die als hotspot instellen voor (draadloos) internet.

En om tv te kijken zijn er ook alternatieve mogelijkheden.

Waar een wil is is een weg en waar geen wil is, is de weg kwijt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2022

Goedemiddag @Berna58, wat balen dat je verbinding er in zijn geheel uit heeft gelegen. Wij streven er naar om binnen 24 uur voor dit problemen een monteur langs te sturen. In jouw geval is dat dus gelukt. 
Bij storingen als bij jou, kun je indien je ook KPN mobiel hebt, tijdelijk extra data bijgeschreven krijgen. 

• Auteur
  • Topper
  • February 25, 2022

Jammer dat ze dat niet verteld hebben, heb 7000mb moeten  bijkopen zodat de kinderen op mijn mobiel itv konden kijken.Â