Skip to main content

De hele dag geen tv of internet,foucode 546 en glasvezelkastje staat rood lampje op alarm,vanalles geprobeerd niks lukt. Telefonisch contact gehad en ligt aan de glasvezel, we sturen u morgen wel een monteur. Slechte service kpn om mensen die 30jaar klant zijn zo te laten zitten,zelfs geen compensatie. 

Hoi @Berna58 ,

Compensatie krijg je na een storing.AL het glaskastje 2 min stroomloos gehad?

Heb je een KPN mobiel abonnement?

 


Ja alles eraf gehad ,samen met de servicemedewerker aan de telefoon alle stappen doorgenomen,geen oplossing ,glasvezel moet gecontroleerd worden. Krijg zels mijn ontvanger niet meer uit.


Slechte service omdat er morgen al een monteur komt?? U bent waarschijnlijk een beetje oververhit denk ik.


Heb je weleens met kinderen zonder tv en internet gezeten. Betaal volgens mij genoeg elke mnd.


Maar wat had u dan gewild? Dat er binnen een uur iemand was of zoiets?


Heb je weleens met kinderen zonder tv en internet gezeten. Betaal volgens mij genoeg elke mnd.

Als je bereid bent om een vermogen uit teven voor een SLA-overeenkomst, staat er (misschien) vandaag nog een monteur op de stoep.

Als je een mobiel abo hebt kun je die als hotspot instellen voor (draadloos) internet.

En om tv te kijken zijn er ook alternatieve mogelijkheden.

Waar een wil is is een weg en waar geen wil is, is de weg kwijt.


Goedemiddag @Berna58, wat balen dat je verbinding er in zijn geheel uit heeft gelegen. Wij streven er naar om binnen 24 uur voor dit problemen een monteur langs te sturen. In jouw geval is dat dus gelukt. 
Bij storingen als bij jou, kun je indien je ook KPN mobiel hebt, tijdelijk extra data bijgeschreven krijgen. 

 


Jammer dat ze dat niet verteld hebben, heb 7000mb moeten  bijkopen zodat de kinderen op mijn mobiel itv konden kijken.Â