Skip to main content

Goedenavond, mijn TV-ontvanger blijft hangen op 85 procent, en na een tijdje krijg ik dan foutcode 562 in beeld. Alles al geprobeerd:

  • Aan/uitzetten modem
  • Aan/uitzetten TV ontvanger
  • Terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • Software verwijderen
  • Harde reset Modem (Experia v10)

En tenslotte jullie ook vanavond aan de telefoon gehad maar ondanks de harde reset van de modem is het niet opgelost. Overigens heb ik wel sinds kort een nieuwe modem en brandt het Internet lampje gewoon. Hopelijk kunnen jullie mij weer aan een werkend TV-beeld helpen. 

Goedenavond @dvdg, welkom! Hier een link:Foutcode 562 Hopelijk kunt u daar iets mee!


Bedankt @fame29, alle stappen gister ook doorlopen maar zonder resultaat helaas.


Bedankt @fame29, alle stappen gister ook doorlopen maar zonder resultaat helaas.

Graag gedaan! Jammer om te lezen dat het niet gewerkt heeft. Heeft u al een harde reset van de ontvanger geprobeerd?

Laat u me nog weten of dit geholpen heeft?  Anders kunt u het volgende doen:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


Hi @fame29 , ik kon niet bij het TV menu maar heb de harde reset van de ontvanger via de standby knop op de bovenkant uitgevoerd. Ook zonder resultaat… Tot vandaag. De TV doet het weer gewoon. De instellingen waren wel anders dus er lijkt iets gereset te zijn. Overigens zojuist wel weer problemen met WiFi gehad (hij kon mijn laptop geen IP-adres toekennen). 

Voor nu lijkt alles te werken, fingers crossed dat het zo blijft! Anders kom ik hier weer terug :-)


Hi @fame29 , ik kon niet bij het TV menu maar heb de harde reset van de ontvanger via de standby knop op de bovenkant uitgevoerd. Ook zonder resultaat… Tot vandaag. De TV doet het weer gewoon. De instellingen waren wel anders dus er lijkt iets gereset te zijn. Overigens zojuist wel weer problemen met WiFi gehad (hij kon mijn laptop geen IP-adres toekennen). 

Voor nu lijkt alles te werken, fingers crossed dat het zo blijft! Anders kom ik hier weer terug :-)

Fijn om te lezen dat het nu weer werkt! Hopelijk blijft dat zo! Fijne avond verder! Voor het niet toekennen van het IP-adres kan ik u niet helpen, daar heb ik te weinig verstand van.