Skip to main content

De hele dag (zo 7-6-2020) krijg ik foutcode 843 op mijn interactieve tv. De stappen die op de website worden gesuggereerd heb ik doorlopen maar de foutcode blijft verschijnen. Wat kan ik hier aan doen?

 

Overigens doet internet en de vaste telefoon het wel!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Beide foutcodes hebben te maken met de verbinding tussen ontvanger en modem. Zitten daar soms stopcontact adapters tussen? Bijvoorbeeld DVS 200, 650 of 1200?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Welkom @Odaron, Super dat je je vraag hier stelt. Wat gek dat je de foutcode blijft zien. Zoals Joep eigenlijk ook al vraagt. Hoe is de ontvanger verbonden met de Experiabox. Het lijkt er namelijk op dat de ontvanger geen goed signaal doorkrijgt van de Experiabox. Heb je meerdere tv-ontvangers met hetzelfde probleem of niet?
Mocht er een switch, DVS of router tussen zitten. (1) Zou je die er eens tussenuit willen halen. Sluit de tv-ontvanger dus direct aan op de Experiabox met een kabel en kijk of de foutcode weg gaat. Zo niet, (2)reset de tv-ontvanger
Mocht ook dit niet baten, pas dan adviseer ik je het (3) modem te resetten.
 

 


Hi @Odaron ! Het is alweer enige tijd geleden dat je je vraag hier stelde. Helaas hebben we hierna geen reactie meer ontvangen. Mag ik aannemen dat het inmiddels is opgelost of dat je het via een andere weg hebt geregeld? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. 


Hi @Odaron ! Het is alweer enige tijd geleden dat je je vraag hier stelde. Helaas hebben we hierna geen reactie meer ontvangen. Mag ik aannemen dat het inmiddels is opgelost of dat je het via een andere weg hebt geregeld? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. 

Probleem doet zich opnieuw voor


Hallo @Klem! Begrijp ik goed dat je last hebt van dezelfde foutmelding als Odaron? In dat geval heeft je ontvanger geen verbinding met de Experiabox. Doorloop de stappen (voor Foutcode 843) op onze site. Hopelijk blijft de foutcode hierna weg:relaxed: