Skip to main content

Ook hier de foutcodes 303 en 400 monteur is geweest en heeft de modem en glasvezel kastje vervangen.  Maar helaas dat heeft niet geholpen.  Op verzoek van de service desk vanaf de ingang opnieuw uit en aan gezet. En heeft het geholpen, nee natuurlijk niet word er gek van. Overgestapt van Ziggo naar kpn nooit moeten doen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Pietje 2 zelfs bij terugkijken deze problemen helaas.

 


@Wimvv, Kan jij eens vertellen hoe jouw netwerk eruitziet en wat voor een apparatuur daar in opgenomen is. Ik ben met name geïnteresseerd in wifi accesspoints, switches, NASsen, omvormers van zonnepanelen en "draadloze verbindingssets".


Superwifi , modem 12 en zonnepanelen 


Superwifi , modem 12 en zonnepanelen 

Welk merk zonnepanelen?


Wocozon


Wocozon

Maar wat is het merk van de omvormer van die zonnepanelen?


Ik kan geen merk vinden 

 


Vanmorgen monteur geweest alles vernieuwd en aanpassingen gedaan. Overdag geen problemen gehad en ja hoor 19:50 uur de eerste onderbreking.  Geen internet gehele herstart van de modem.


Geen internet gehele herstart van de modem.

Was dat een spontane herstart van de Experia/KPN Box of heb je die zelf geïnitieerd?

En wat is nu toch het merk van jouw omvormer?


Dit was een spontane herstart,  de experts houden mijn verbinding nu in de gaten. 


Afgelopen avond tot vannacht 2 uur meerdere malen verbroken verbindingen. Modem reset zichzelf daarna weer volle snelheid ed.


Goedemiddag @Wimvv en welkom hier op ons forum!

 

Dit was een spontane herstart,  de experts houden mijn verbinding nu in de gaten. 

Als de experts op afstand je verbinding in de gaten houden dan ben ik benieuwd wat daar verder uit gaat komen. Het lijkt er op dat de juiste mensen zich over je probleem buigen. Houd je ons hier ook van op de hoogte?


As donderdag komen ze langs en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.


As donderdag komen ze langs en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.

Heel graag en alvast bedankt @Wimvv :)


Als je een omvormer van SMA hebt, dan is de kans groot dat die de boosdoener is.


Als je een omvormer van SMA hebt, dan is de kans groot dat die de boosdoener is.

Ben dan ook heel erg benieuwd of dit het geval is! 

Ik zie dat we daar eerder ook al wat topics over hebben gehad. Hopelijk weet de monteur te achterhalen wat deze irritante foutcode in dit geval veroorzaakt.


Vanmiddag telefonisch contact gehad met de zogenoemde experts, deze is ziek en heeft afgezegd. Ik zou worden teruggebeld door klantenservice maar helaas niets meer gehoord. Klachten worden steeds erger modem gaat zichzelf steeds resetten. Zo'n spijt van het overstappen naar andere provider. Ik heb contact opgenomen met rechtsbijstand om van mijn contract af te komen. Op het forum nog wezen zoeken naar meerdere klanten met dezelfde klachten.  De nieuwe Nokia ONT (type XS-010X-Q) schijnt hierbij de oplossing te zijn?


Vanmiddag telefonisch contact gehad met de zogenoemde experts, deze is ziek en heeft afgezegd. Ik zou worden teruggebeld door klantenservice maar helaas niets meer gehoord. Klachten worden steeds erger modem gaat zichzelf steeds resetten. Zo'n spijt van het overstappen naar andere provider. Ik heb contact opgenomen met rechtsbijstand om van mijn contract af te komen. Op het forum nog wezen zoeken naar meerdere klanten met dezelfde klachten.  De nieuwe Nokia ONT (type XS-010X-Q) schijnt hierbij de oplossing te zijn?

Hoi @Wimvv, is er inmiddels al contact met jou opgenomen?


Er is weer een monteur geweest en die heeft de modem 12 omgeruild voor een 10. Wifi en uitval blijft hetzelfde verschrikkelijk slecht.


Hoi @Wimvv, heel erg jammer dat je na het omruilen van het modem nog altijd problemen ervaart.  Had je verder nog iets afgesproken met de monteur? En hoe is het de afgelopen 2 weken gegaan? Is het nog verbeterd of loop je nog steeds tegen dezelfde problemen aan?


Goedemorgen, 

Na een hoop gedoe en onderzoek van monteur is besloten om de modem V12 om te ruilen naar een oudere V10. Buiten dat de replay tv blijft hangen gaat het nu wel goed.

Mvg. Wim 


Goedemorgen, 

Na een hoop gedoe en onderzoek van monteur is besloten om de modem V12 om te ruilen naar een oudere V10. Buiten dat de replay tv blijft hangen gaat het nu wel goed.

Mvg. Wim 

Bedankt voor de update @Wimvv en goed om te lezen dat het tot nu toe goed lijkt te gaan :)