Skip to main content

Beste,

Onlangs zijn er tweemaal foutieve facturen in rekening gebracht. Ik heb hierna contact gehad met een medewerker, die bevestigde dat het in orde gebracht zou worden door de komende facturen aan te passen. Verder zou eenmalig een factuur worden verlaagd met het teveel betaalde bedrag. 

 

De facturen zijn inderdaad aangepast, maar de factuur is niet verlaagd met het teveel betaalde bedrag. Wordt dit in orde gebracht?

Hoi @Rochus1234, welkom hier. 

Heb je hier al weer contact over gehad? Anders wil ik graag meekijken. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan. Dan kijk ik mee. 


Ik heb nog niet opnieuw contact gehad aangezien ik de juiste kanalen niet meer kan vinden op de site (vandaar het forum). Het profiel is voorzien van gegevens.


Ik heb even meegekeken. Het gaat over de 2 extra tv-ontvanger die gefactureerd werden. Dat is al even opgelost. Alleen nu mis je nog de credit van die onterechte kosten. Die zie ik er nu ook in staan. Deze wordt in mindering gebracht op de volgende factuur.