Skip to main content

Goedemorgen,  aangezien ik geen mogelijkheid heb een mail te sturen naar jullie klantenservice en jullie klantenservice medewerker mij telefonisch niet kon helpen: ik heb een factuur voor de periode na mijn opzegging. Mijn opzegdatum is 22 juli 2021 geweest en de factuur betreft de periode vanaf 22 juli. Zou iemand die kan lezen contact op kunnen nemen met mij om een creditfactuur op te maken? Hartelijk dank alvast. Graag z.s.m. aangezien jullie nu ook al een aanmaning hebben gestuurd. 

Mvrgr, Alexandra Bos

Heb je opgezegd op 22 juli of is dat echt de datum waarop het abonnement is gestopt.?


Nee, ik had al een paar maanden er voor gebeld om op te zeggen en toen is het contract op contractvrij gezet, met de overstapservice van ziggo is deze opgezegd en ik heb een schriftelijke bevestiging dat 22 juli de einddatum was. Het was toen ook direct afgesloten, had geen tv of internet meer na die dag.


Hi @AlexandraBos, ik kijk graag even met je mee hoe dit zit!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gedaan, ik heb ook geprobeerd jullie bevestigingsmail door te sturen, maar aangezien jullie geen emailadres hebben is dit lastig. Hierbij de mail, zoals u kunt zien hebben jullie schriftelijk bevestigd, jammer dat jullie administratie dit niet erkent. Ik hoop dat u er beter naar kijkt. 

 

Met vriendelijke groet, Alexandra 

 

Zie bijlage

 


Bedankt @AlexandraBos!

Ik zie dat je opzegging gereed is per 22-07, en dat een aantal dagen daarna nog een factuur uitgekomen is voor de periode 25-07 tot en met 24-08. Een deel van die factuur (12-08 t/m 24-08) is middels de slotfactuur weer aan je terugbetaald, maar dit had de volledige factuur moeten zijn :thinking: Het lijkt er op dat je abonnement ergens onder water pas op 12-08 volledig bij ons af is gemeld.

Ik ga nu een vergoeding doorvoeren voor de kosten van 22-07 tot en met 11-08, zodat je geen cent te veel betaalt! (ik heb het even omhoog afgerond :wink: )


Ontzettend bedankt voor uw hulp, echter krijg ik net een mail binnen dat er een betaalregeling is gemaakt en dat ik 31,20 € moet overmaken. Ik begrijp dit niet, ik heb namelijk niets van jullie terug ontvangen en zou volgens u ook niets hoeven te betalen. Ik hoor graag van u. Mvrgr, Alexandra 


Ontzettend bedankt voor uw hulp, echter krijg ik net een mail binnen dat er een betaalregeling is gemaakt en dat ik 31,20 € moet overmaken. Ik begrijp dit niet, ik heb namelijk niets van jullie terug ontvangen en zou volgens u ook niets hoeven te betalen. Ik hoor graag van u. Mvrgr, Alexandra 

Kan het zijn dat hier een min-teken bij staat? Ik durf niet te zeggen hoe de mails er precies uit zien maar ik heb wel eens van andere bedrijven een zelfde soort mail gezien, dan wordt er voor dit soort aparte administratieve wijzigingen eenzelfde mailtemplate gebruikt. Lijkt het alsof er betaald moet worden maar als je goed kijkt staat er dan €-52,00 bijvoorbeeld. Makkelijk te missen wel.


Ontzettend bedankt voor uw hulp, echter krijg ik net een mail binnen dat er een betaalregeling is gemaakt en dat ik 31,20 € moet overmaken. Ik begrijp dit niet, ik heb namelijk niets van jullie terug ontvangen en zou volgens u ook niets hoeven te betalen. Ik hoor graag van u. Mvrgr, Alexandra 

Excuus, ik ben iets vergeten uit te leggen! Dit bedrag is open blijven staan, vanuit de vorige factuur. Het bedrag dat je van mij vergoed krijgt, is hoger waardoor dit mooi tegen elkaar weg zal strepen, echter gebeurt dat pas nádat je vanuit ons facturatiesysteem herinneringen en bijbehorende kosten zou ontvangen. Ons facturatiesysteem is volledig geautomatiseerd en kent geen mogelijkheid om ergens aan te geven dat een factuur onterecht is. Als een factuur niet wordt betaald, zal daarvoor dus áltijd een herinneringsproces in gang worden gezet, iets wat in jouw geval absoluut niet de bedoeling is. Daarom heb ik een uitstelregeling aangevraagd, zodat de openstaande (onterechte) factuur tijdelijk on hold wordt gezet, vervolgens zal dit verrekend gaan worden met de vergoeding die ik in de systemen heb gezet en zal je nog een klein beetje van ons terug gaan krijgen. Je mag de melding over het moeten betalen dus volledig negeren, mijn oprechte excuus dat ik heb verzaakt dit direct duidelijk te maken waardoor deze verwarring is ontstaan!


Er staat helaas geen minteken voor. Zouden jullie mij een bevestiging kunnen sturen per mail dat ik niets meer hoef te betalen? Hartelijk dank. Mvrgr Alexandra 


@AlexandraBos De bevestiging staat boven jou bericht, komt vanzelf goed nu en anders @Maja_ weer aan de mouw trekken.


Vanzelf komt nooit iets goed... Ik wil graag een schriftelijke bevestiging op de mail @Maja_ : Kun jij hiervoor zorgen? Want nu heb ik van jou op de mail dat ik toch 31 euro moet betalen,  dat klopt niet met wat je hierboven hebt beloofd. Hoor graag van je. Mvrgr Alexandra 


Die mail is automatisch verstuurd, vanuit ons facturatiesysteem. Jij mag die mail volledig negeren :wink:

Daarom heb ik een uitstelregeling aangevraagd, zodat de openstaande (onterechte) factuur tijdelijk on hold wordt gezet, vervolgens zal dit verrekend gaan worden met de vergoeding die ik in de systemen heb gezet en zal je nog een klein beetje van ons terug gaan krijgen. Je mag de melding over het moeten betalen dus volledig negeren.

Ik kan je geen mail sturen, maar je hebt hier ook zwart op wit dat je niets meer aan ons hoeft te betalen!