Skip to main content

Ik krijg momenteel sms-jes met een abonnementsnummer van Int.Actieve t.v. en de bijbehorende PINcode voor installatie op mijn mobiel. Dit tot tweemaal toe. 

Ook een monteursbevestiging en deze belde ook prompt dat hij onderweg was. Ik woon in Zierikzee maar de monteur had een adres in 's Gravenzande. Uitgelegd dat er bij KPN iets niet klopte, maar verder niets gehoord. 

Heb nu 3 maal hierover gebeld maar ze hebben daar geen oplossing voor. Aangegeven dat er waarschijnlijk een fout in het mobiele nummer gemaakt is. Ook aan de hand van het abonnementsnummer iTV kan men niets terug vinden (???).

Straks de kosten op mijn nota ?????

Hi @FrankGigaset,

Ik gok dat een andere klant een foutje heeft gemaakt bij het doorgeven van zijn of haar bereikbaarheidsnummer, niet zo handig natuurlijk.

Zou je jouw mobiele nummer in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik de bijbehorende klant kan achterhalen zodat we jouw nummer daar uit de systemen kunnen halen!


Ik heb nog geen reactie van je gezien @FrankGigaset, heb je het al via een andere weg opgelost of kan ik nog iets voor je betekenen? Hoor het graag!


Maja, 

Sorry, zie je bericht nu eerst, vandaar dit wat verlate antwoord.

Het is waarschijnlijk door KPN zelf opgeleost, want de sms-jes zijn nu verdwenen.

 


Ah, dan is er waarschijnlijk toch iets gevonden/in gang gezet, top :slight_smile: