Skip to main content

Goedemiddag, 

1 september heb ik zowel per post als per mail het onderstaande aanbod ontvangen

 

 

Helaas is op 4 september een bedrag afgeschreven dat €17,- duurder is dan het betreffende aanbod. Na aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact opgenomen, maar de betreffende collega was niet op de hoogte van de betreffende actie, kon niks in het systeem zien en zei dat het waarschijnlijk spam was 🙂 Dat lijkt mij sterk aangezien ik het aanbod zowel gepersonaliseerd per post heb ontvangen en per mail met als afzender campagne@kpn.com. 

 

Graag verzoek ik om het bedrag asap te corrigeren. Ik vind het erg teleurstellend dat de campagne belofte: “En het mooie is: je hoeft er zelf niks voor te doen. “ niet wordt waargemaakt. Dit is namelijk al het derde contactmoment n.a.v. dit aanbod.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Daniel   

 

@DaTh Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je dit antwoord hebt gekregen bij de klantenservice. 

De actie is mij namelijk wel bekend, en ook een foutje wat nog wel eens gemaakt wil worden tijdens deze actie ook. 

Het komt voor dat klanten nog een factuur ontvangen met de prijs zonder korting. Vaak wordt dit bij de hierna volgende factuur opgelost. 

Ik controleer graag of dat hier inderdaad ook het geval is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt?