Skip to main content

Goedemiddag,

Ik krijg al een aantal dagen een foutmelding bij het willen volgen van mijn bestelling (zie bijgevoegd plaatje). Ik zou graag willen weten of het installatiepakket behorende bij bestelling SISH43870 als is verstuurd en zo ja, zou ik dan de track&trace code kunnen krijgen? Het adres waar het pakket heen gestuurd wordt is, kan ik namelijk pas vanaf 11 november heen en 12 november staat er al wel een monteur voor de deur. Ik wil dus zeker zijn dat ik het pakket voor die tijd nog ergens kan onderscheppen. 

Alvast bedankt!

Groeten, Stephanie

 

 

Hoi @Stephanie_Schn, welkom op het forum!
Sorry voor mijn late antwoord. Is het nog gelukt? Anders kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Thomas, Ik heb dezelfde foutmelding.

 

Net KPN Thuis en mobiel afgesloten, en ik kan niets aan het nieuw gemaakte KPN ID koppelen omdat ik geen klantnr heb gekregen, maar zonder KPN ID kan ik mijn bestelstatus niet zien. Ik vind het wat verwarrend allemaal. Kun je mij vertellen hoe ik de bestelstatus te zien krijg?

 

 


Hoi @fotoklaasje, in de tweede mail die je van ons krijgt waar ook je definitieve installatiedatum in staat, staat een link waarmee je naar de bestelstatus van jouw bestelling kunt!
Het installatiepakket wordt ongeveer een week voor deze installatiedatum bezorgd, daar krijg je destijds nog een track en trace code van!


Hoi @Thomas , dat werkt dus juist niet. Via die link kom ik hier: 

Als ik dan links klik kom ik hier:

En als ik dan inlog krijg ik dit:

 


Ah blijkbaar is dit vernieuwd, je hebt inderdaad een KPN ID nodig maar als het goed is hoef je die nog niet te koppelen met een klantnummer. Het kan soms wel even duren voordat een bestelling inzichtelijk is. Ik zie dat jouw bestelling vandaag geplaatst is, dit kan ongeveer 24 uur duren.


Hier hetzelfde probleem…

Foutmelding....bij bestelstatus


Ik krijg hier dezelfde foutmelding. Bestelling al meerdere weken geleden gedaan. Is er een andere manier om de bestelstatus in te zien? 


@Elbario en @MrAnd zouden jullie het nu nog eens kunnen proberen? (en je thuis abonnement eens te ontkoppelen en opnieuw te koppelen)
Als het niet werkt zouden jullie dan ook je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zouden jullie daarbij specifiek ook het klantnummer willen vermelden waarmee je je thuis abonnement probeert te koppelen aan je KPN ID?