Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op dit moment dit ik in Duitsland en dacht even mijn laptop aan te slingeren en Nederlandse TV te kijken alleen krijg ik bij het op play drukken de volgende melding undefined 1001. Inloggen lukt wel. Thuis werkt ITV ook gewoon alleen hier niet. Als ik via mijn telefoon kijk 4G werkt hij wel gewoon.

 

Iemand een idee wat het kan zijn?

Hi Lesley, welkom hier. 

Dit hoort wel te werken. Kijk je via 4G door je telefoon als hotspot in te stellen? 

Kan het zijn dat je nu kijkt via een gratis WiFi verbinding? Het kan namelijk zijn dat ze dit beperken. Als je via die WiFi verbinding hier een speedtest doet, wat krijg je dan te zien? 


In Duitsland gewoon WIFI van de locatie. gewoon internet doet het wel. Ziggo app ook alleen de app van KPN niet. Dus kijk niet via 4g want dan ben ik zo door mijn data heen. Via 4G werkt het trouwens wel!
Speedtest is gewoon prima, tenminste genoeg om de app ITV KPN te gebruiken. Thuis werkt het ook gewoon dus het blijft vaag.


Dat is inderdaad vreemd. Zou ik alsnog van je mogen weten hoeveel Mbps je haalt als je een Speedtest doet? Heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 


Goedemorgen,

Mbps is erg weinig. 2.30Mbps. Upload 2.89Mbps.

Het is erg weinig. Maar vind het bijzonder dat de ZIGGO app het wel doet. En wifi in combinatie met mijn mobiel doet de kpn app het ook gwn alleen via de computer die foutmelding.


Dat is inderdaad weinig, het lijkt er echter op dat er iets via die de laptop wordt geblokkeerd al dan niet samen met die WiFi verbinding. Als jij een hotspot aanmaakt op je telefoon (alleen om even te testen) en dan op je laptop naar itv online gaat, werkt het dan wel? Dit om te achterhalen of die WiFi verbinding er toch iets mee te maken heeft. 


Thuis werkt me laptop wel gewoon dan gebruik ik ook wel eens ITV. Via KPN hotspot werkt hij nu wel. Vorige week niet! Dus het moet met de WIFI hier te maken hebben.


Ik heb ook een reactie gehad van de technische collega's, zij willen graag even meekijken wat er op je account gebeurt wat afspeelverzoeken betreft. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Zat je daar overigens op een public WiFi? Of een WiFi waarvoor je een betaald toegang moest kopen voor een bepaalde tijd? 


Lesley, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.