Skip to main content

Beste KPN

 

ik krijg een melding “your broadband physical link is down”

ik heb wel aan uit modem en WiFi gedaan maar internet werkt helemaal niet.

 

Hallo @Krish123, goed dat je contact opneemt. Wat ontzettend vervelend dat jouw internet niet werkt! Ik lees dat je al geprobeerd hebt om het modem te herstarten, zonder succes. Zou je het modem eens een reset willen geven? Dit wil vaak problemen verhelpen. Helpt dit niet, dan is het misschien een goed idee om ons te bellen op ons gratis telefoonnummer 0800 0402. We snappen dat je namelijk snel weer internet wilt en via de telefoon kunnen we dit het snelst regelen. We hebben dan direct een-op-een contact en kunnen zo snel tot een oplossing komen.

Mocht je het niet erg vinden om soms even op een reactie te moeten wachten, dan help ik je uiteraard ook graag via deze weg verder. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier even een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.


Welk type modem is het? Maakt u gebruik van glasvezel of het kopernet?

 

Als u een V10 heeft met kopernet kunt u dan eens bij de DSL-aansluiting kijken of er een ledje bij L1 /L2 brandt of knippert? Hoe zit het modem verder aangesloten? Is die bekabeling al geprobeerd? Je zou eens een reset naar fabrieksinstellingen kunnen doen, dit doe je door een paperclip of iets dergelijks in het reset-gaatje te drukken en ingedrukt houden tot alle lampjes uitgaan.


@Krish123 heb je het met bovenstaande stappen nog op kunnen lossen? 
Op het adres dat je ingevuld hebt op je profiel kan ik geen KPN abonnement vinden. Kan het zijn dat je middenin een verhuizing zit of ergens anders een abonnement hebt?