Skip to main content

Beste,

Ik heb in November een nieuw abonnement aangeschaft die in zal gaan in maart 2020. Omdat dan mijn huidige abonnement afloopt. Ik heb nieuwe telefoon nu al wel in gebruik. Ze zeiden " je hoeft het eenmalige bedrag pas in maart te betalen omdat dan je huidige abonnement afloopt en je nieuwe ingaat." Dus ik dacht mooi kan ik nog even sparen. Maar krijg nu een mail dat ik binnen nu en 2 weken moet betalen? Hoe kan dit 

Beste,

Ik heb in November een nieuw abonnement aangeschaft die in zal gaan in maart 2020. Omdat dan mijn huidige abonnement afloopt. Ik heb nieuwe telefoon nu al wel in gebruik. Ze zeiden " je hoeft het eenmalige bedrag pas in maart te betalen omdat dan je huidige abonnement afloopt en je nieuwe ingaat." Dus ik dacht mooi kan ik nog even sparen. Maar krijg nu een mail dat ik binnen nu en 2 weken moet betalen? Hoe kan dit 

Ik zou het jammer vinden als je daar, gezien het topic-onderwerp, een 'fractuur' van krijgt 😉

Maar nu even serieus. Ik denk dat je verkeerd voorgelicht bent of je hebt het verkeerd begrepen. Heb je iets zwart op wit? Dat de abonnementskosten per maart 2021 ingaan is logisch maar het toestel zal toch echt nu betaald moeten worden. Je maakt er immers gebruik van. Wellicht kun je de order annuleren als je nog binnen de 14 dagen bedenktijd zit. Dan kun je sparen en het toestel pas aanschaffen als je daadwerkelijk het geld hebt (wat eigenlijk ook beter is maar dat terzijde).


Je bericht staat vol type fouten. Fractuur.
Omdat je abonnement op maart 2020 is ingegaan. Dan heb je 8 maanden gratis abonnement gehad 🤣

Is toch logisch dat je je telefoon direct moet betalen. Ik heb nog nooit gehoord dat je 4 maanden lang een telefoon mag gebruiken zonder te betalen. Ik denk dat je verkeerd bent ingelicht.